Ik mis mijn ex

Hey allemaal, ik zit met een probleempje. Ik heb het 5 maanden geleden uitgemaakt met mijn vriend, om zijn ouders. Die keurden het niet goed omdat we zo ver van elkaar wonen. Ja… heel raar. Nou ben ik in die paar maanden over hem heen, dacht ik. Ik heb pas maandje een nieuwe vriend waar ik echt veel van hou en waar ik veel om geef. Maar hoe langer deze nieuwe relatie, hoe meer ik mijn ex mis. Ik heb nog steeds contact met mijn ex en dat weet mijn vriend ook. Mijn vriend weet ook dat ik hem mis en dat ik soms die gevoelens weer terug krijg. Hij vindt het heel jammer en ik ook. Weten allebei niet wat we moeten doen hiermee. Wie heeft raad?

Het is jouw keuze geweest om het uit te maken, dan moet je de gevolgen ook accepteren. Nu je een nieuwe vriend hebt is het niet eerlijl tegenover hem dat je nog steeds met je ex bezig bent. Ik zou zeggen, kap het contact af met je ex, want zolang je daarmee doorgaat zullen die gevoelens ook niet weggaan.
Weet je ex eigenlijk ook over jouw gevoelens en hoe zit dat bij hem?
Denk goed na en maak een keuze tussen deze twee jongens.

Edit mod: reclame maken is niet toegestaan op Girlscene

We hebben het samen uitgemaakt, omdat het gewoon niet meer ging. Zijn ouders accepteerde het totaal niet en ik kon het niet over mijn hart krijgen om een relatie te hebben, terwijl zijn band met zijn ouders daardoor verpest werd.
Hij weet niet dat ik hem nog leuk vind. Hij heeft zich erbij neergelegd dat we gewoon vrienden zijn. Wel is hij nog tot over zijn oren verliefd op me, zoals hij zelf beweerd. Hij is niet over me heen.
Contact verbreken is geen optie. We hebben het geprobeerd, een aantal keer zelfs maar we hebben gemerkt dat we gewoon niet zonder elkaar kunnen. Niet op het gebied van liefde, maar vriendschap. Hij is een goede vriend en we willen beide die vriendschap niet kwijt.

Dan vind ik dat je vriend beter verdient dan iemand die nog niet over haar ex heen is.