Ik mis mijn ex...

Hoi allemaal. Ik heb 2 jaar een relatie gehad. Helaas ging het sinds een half jaar niet goed en is het in dat half jaar meerdere malen uitgegaan. Telkens kwamen we weer bij elkaar. Het ging weer voor een maandje goed maar afgelopen zaterdag heeft hij voorgoed een punt achter deze relatie gezet. Hij verwijderde voor mijn neus al onze fotos. Uit boosheid zei ik dat ik binnenkort toch een ander heb. Inmiddels heeft hij ook al een nieuw nummer. Ik heb hem nog een afscheidsmailtje gestuurd maar geen reactie.
Het is uitgegaan omdat hij het gevoel had dat ik hem altijd naaide en dingen achter zijn rug deed. Verder luisterde ik nooit naar zijn wensen. Ik hou veel van hem en ik denk ook niet dat zijn gevoel voor mij nu al weg is aangezien hij vorige maand met hangende pootjes terugkwam na een grote ruzie. Ik mis hem verschrikkelijk en weet nu niet wat ik moet doen om hem terug te krijgen want mijn nummer heeft hij ook verwijderd. Ik hou van hem maar heb hem niet meer gemailt na de afscheidsmail. De laatste keer dat het uitging was in oktober. Hij heeft toen 3 weken niks van zich laten horen totdat ik hem belde en bijna smeekte om een kans. Hij zei dat hij nu eindelijk rust had en niet verder wou Maar uiteindelik heb ik toen nog een kans gekregen, maar we zijn nui weer bij af. En ik ga nu ook niet meer smeken. Ik wil hem alleen zo graag terug… Denken jullie dat hij me kan missen en terugwillen ondanks hij zich verraden en bespeeld voelt door mij…? En wat kan ik nu het beste doen?

Je kan het beste niks doen. Als hij je weer terug wilt, dan zorgt hij daar wel voor. Ik denk dat hij het juist onwijs irritant gaat vinden als je blijft zeuren / aandringen / smeken.

niks.
Ik denk dat je het beste hem voor een tijdje met rust kan laten. Geef hem even de tijd en zoek ondertussen zelf afleiding. Ga lekker met vriendinnen op stap en doe de dingen die jij leuk vindt. Als hij na een tijdje erachter komt dat hij jou toch mist en je terug wilt, dan mag hij ervoor vechten! Is dit niet het geval, dan kun je denk ik het beste laten voor wat het is.

Niks.

Sorry, maar het lijkt mij toch het beste om hem te vergeten. Als het elke keer zo erg snel uit is en een knipperlichtrelatie is kan je er misschien maar beter mee ophouden, het lijkt me heel vermoeiend om zo nog jaren vol te houden.
Daarnaast win je er sowieso niks mee hem nu aan te spreken, want hij heeft je niet voor niks overal verwijderd. Ik zou, als je echt nogmaals opnieuw wil proberen, wachten tot er iets van zijn kant komt. Zo niet gaat een relatie ook niet werken als hij niet wil.

Ik ben het eens met wat nobodyknows zegt. Hij heeft je duidelijk gemaakt dat hij verder wilt zonder jou en hoe zwaar het ook is dat moet je aanvaarden.
Doe wat je tegen hem zei.
Zoek een ander lief.
Ik weet zeker dat het goed komt met jou.
Succes je kunt het.
X

Eens met wat hiervoor gezegd is. Het beste is om hem nu gewoon met rust te laten. Een relatie moet vn beide kanten komen. Het is duidelijk dat hij nu vooral rust wil. Als je hem nu zou sturen, zou hij alleen maar boos worden. Het feit dat het al meermaals is uit gegaan, is ook niet echt positief. Bespaar je de pijn en ga verder hoe moeilijk dit ook is. Als hij na verloop van tijd zelf contact opzoekt, kan je nog altijd zien wat je doet. Maar laat het nu los; dit is het beste voor jou en voor hem op deze moment.