Ik mis mijn ex!

Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex en telkens als we elkaar zien zijn we beiden in shock of komen er emoties los. Ik weet zeker dat hij nog wel iets voor mij voelt alleen heeft hij een nieuwe vriendin en ik spreek hem sindsdien niet meer. Ik weet dat het niet juist is om je te mengen in relaties en dat doe ik dan tot dusverre ook niet, heb ook bijv. mijn nummer verandert en hem geblokkeerd van Facebook. Maar nu weet ik niet hoe ik hem nog kan aanpreken of in ieder geval duidelijk kan maken wat ik voel. Daarnaast doe ik het liever ook in real live aangezien hij zich stoerder voordoet via Facebook of telefonisch contact. Heeft iemand misschien advies, buiten verder gaan met mijn eigen leven want dat heb ik afgelopen jaren echt gedaan. Ik ben zelf alleen fout geweest door mijn gevoelens te negeren.

Ik wil hem alleen duidelijk maken dat ik hem mis en ik na een jaar het contact afgebroken te hebben nog steeds aan hem denk. :flushed: :flushed:

Iemand misschien goede adviezen? :flushed:

Ps. (Heb trouwens vandaag de lange versie van het verhaal ook geplaatst maar ik denk dat deze wellicht te lang is, maar wanneer mensen deze graag willen lezen kan dat onder het volgende topic: Ex terug, maar heeft een ander!

Nou ja, de eerste gedachte die ik heb is eigenlijk: Weer beginnen aan je ex, is alsof je opnieuw een boek gaat lezen waarvan je het einde al kent. Maar goed, dit is natuurlijk niet altijd zo in love stories haha :slightly_smiling_face: Hmm, ik snap wel dat je het hem graag wil vertellen, maar het is ook niet goed om je inderdaad met zijn relatie te bemoeien. Want als je je verplaatst in die nieuwe vriendin van hem, hoe zou zij het vinden als de ex van haar vriend opeens aankwam? Dat zou je zelf ook niet willen denk ik. Je weet ook niet zeker of hij nog gevoelens voor jou heeft, want anders zou hij toch geen nieuwe vriendin hebben? Als hij écht nog verliefd op jou is, dan zal hij uiteindelijk de relatie met zijn nieuwe vriendin verbreken. Pas zodra dat is gebeurd lijkt het me goed om hem aan te spreken.