Jaa hooor daar ben ik weer, alweer mijn derde topic over mijn ex. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat het uitging en ik ben er nog steeds kapot van. (we hebben iets langer dan een jaar gehad) Ik mis hem zoo erg, ik mis alles aan hem. zijn leuke en lieve lach die mij vrolijk en gelukkig maakt, zijn grapjes en grappige dansje die hij doet, die twinkel in zijn ogen die ik op de dag dat die het heeft uitgemaakt nog zag, zijn arm om mij heen, zijn schouder waar ik tegenaan kan leunen, zijn domme opmerkingen die hij soms maakt. Ik mis zelfs de eigenschappen van hem die minder leuk zijn.
Ik wil hem zo graag weer zien en hem dan weer in mijn armen sluiten. Ik wil weer bij hem zijn ook al is het maar even.
De laatste tijd praatte we soms tegen elkaar op msn en het moest allemaal van mijn kant komen. Ik stelde een vraag en hij gaf antwoord en dat was het. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet leuk vond dat hij dat deed want we zouden allebei normaal tegen elkaar doen. Hij gaf de schuld aan dat hij ziek is (hij heeft pfeiffer en in die tijd was hij al twee weken ziek van een griep). Hij gaf dus de schuld aan de griep. Maar vrijdag sprak ik hem en toen verliep het gesprek al wat beter. En toen zei hij dat hij ging dus ik okee doeei en toen zei hij trouwens hoe gaat het nu met je oma? (mijn oma is ziek en hij weet dat ik daar heel erg mee zit) Najaa ik geef antwoord en ik was zo blij dat hij ernaar vroeg. Dat er uberhaupt een vraag uitkwam ;p dat ik weer een beetje hoop kreeg dat het de goeie kant op ging tussen ons. Maarjaa nu zit ik dus weer met die vraag geeft hij nog om mij? ik word er helemaal gek van. Hebben meer mensen dit dat ze na 2 maanden nog steeds zo met hun ex zitten? en dat ze hun ex zo missen en nog steeds hoop hebben dat het nog goed komt?
Het ging trouwens uit doordat we allebei pfeiffer hebben en daardoor hadden we veel irritaties over en weer omdat we allebei moe waren en niet veel konden hebben. En daardoor is zijn gevoel weggegaan. (even in het kort uitgelegd)
Okeee als ik dit alles zo nog een keer overlees is het maar een zielig lang verhaal geworden, maar ik moest het even kwijt.