Ik mis mijn ex, wat nu!

het is wel zo dat ik heel erg ben veranderd. minder eisend om het zo maar te zeggen. en hij is ook volwassener geworden (denk ik)
ik ga er sowieso even over denken.

zijn er hier mensen waarbij het wel goed is gegaan nadat ze bij hun ex terug kwamen.

same problem here.
mijn ex gister weer gezien na 3/4jaar en mn gevoel kwam helemaal terug haha,OT:
soms kun je je gevoelens gewoon niet bedwingen ofzo?
Je moet doen waar jij je goed bij voelt…

nah, ik ben morgen al weer een week samen nadat het uit was.
niet dat ik er veel over kan zeggen

maar gaat opzich wel goed

– ligt ook aan welke reden het uit ging!!! –

jaaa de reden was ook een beetje vaag.
hij hield nog van mij en ik van hem. ik was alleen super ziek en ik vond dat hij me te weinig steunde. toen trok ik het even niet meer. maar ik ben erg veranderd en ik heb er soms wel spijt van dat ik het heb uitgemaakt.

maarja, ik weet niet of hij er na 5 maanden ook nog zo over denkt.

ik zou wel weer met hem af kunnen spreken. maar ik zag hem eergisteren en de keer daarvoor was een maand geleden. dus dat is wel maf…

Daarom bestaat er een 2e kans :wink:

Die hoef je niet altijd te gebruiken.

bij mij is het de 5e kans

serieus, gaat het dan ook elke keer om dezelfde reden fout??

Daarom, dan krijg je zoiets. Het gaat uit, omdat het niet werkt. Je mist elkaar weer, het gaat weer aan, dan weer uit omdat het niet werkt. Dan blijft dat zo doorgaan.
Nee, sorry. Ik blijf erbij; uit = uit en het gaat uit om ‘n reden :’).

@MeloenSchoen, waarom ging het dan uit?
Want dat speelt toch ook heel erg mee…

6 reacties eerder staat waarom. of wil je meer weten?

Sorry! Niet gezien…
Maar, hoe was het toen het uit ging? Ik zit nu een beetje in zo;n situatie (ook na 2,5 jaar), maar weet echt niet hoe het nu verder moet enzo als in, elkaar nog zien of uit elkaars leven zijn gebannen ofzo?!

we hadden sowieso geen ruzie en we vonden allebei het wel een goed idee om vrienden te blijven. eerst zag ik hem elke week, maar nu wel iets minder. hij is namelijk verhuist.
we komen alleen niet meer bij elkaar thuis, dat is iets te maf.
maar toen we uit elkaar gingen waren we al vrienden om het zo maar te zeggen. we waren niet echt meer een stelletje omdat ik ziek was en de ‘passie’ weg was.

tja ik heb eigenlijk ook met mijn ex
want heb nu 15 maanden met hem maar toen we 10 maanden hadden was het 2 weken uit geweest,
nu gaat het op zich wel weer goed, wennen dat we opeens bij elkaar in de klas zitten dus de problemen die we toen hadden zijn nu eigk wel opgelost ofzo
maar dat noem ik niet echt n ex …

maar het gaat idd gewoon om de rede HOE het uitgaat

We missen allemaal wel eens een ex, doe wat je hart je zegt, maar het is beter als je het tijd gunt want waarschijnlijk past hij niet bij je.

sweetestlover: hoe weet je dat hij niet bij mij past?

Ik wil mijn ex ook wel terug, hij was gewoon mn eerste vriendje het is al sinds januari uit, maar ik denk nog steeds vaak aan hem. Hij was er gewoon altijd voor me en luisterde naar me toen ik me kut voelde. Hmm wat een tijd…

ja precies! het enige wat ik van mensen hoor is van: mis je hem echt, of gewoon het hebben van een vriendje.
dat weet ik zelf nog niet eigenlijk

Ik weet het allemaal ook niet. Hij was de enigste die mij kon helpen van al die ellende (borderline gevalletje :S)

mijn moeder zei ook wel eens ; hou je van hem of gewoon het feit van dan heb ik een vriendje.

dat moet je voor jezelf natuurlijk ook nagaan!
en ik denk dat je gewoon rustig aan kan beginnen met elkaar iets vaker te zien, en als je dan allebei weer ‘meer’ wilt, merk je dat vanzelf…
maar als je nooit date, dan weet je het ook niet