Ik mis mijn ex, wat nu!

Hoi meiden,

wat een drama zeg. In mei hebben ik en m’n (nu ex) vriend het uitgemaakt. Af en toe zie ik hem nog. Eigenlijk mis ik hem. Eergisteren zag ik hem weer en het was zoooooo gezellig.

Het probleem: ik wil het wel tegen hem zeggen, maar ik ben bang dat ik:

1. de verkeerde keuze maak. straks loopt het weer mis.
  2. dat hij mij niet wil.
    Maar ik mis hem wel!
    wat zouden jullie doen…?

Het zo laten. Het gaat uit om 'n reden, en dan moet het niet weer aangaan.

nja, in principe ben je hem toch al kwijt, hard gezegd.
dus ik zou het gewoon zeggen, je hebt niet veel te verliezen

en als je het subtiel brengt kan het toch goed overkomen,
ik weet niet wat jullie samen hebben gedaan eergister…

zó veel meisjes hier gaan met hun ex…

veel afspreken als vrienden en kijken hoe het dan gaat. misschien gaat het gewoon veel beter als vrienden en heb je het daarom weer zo gezellig met hem. je moet het gewoon even aankijken

^Wat kan mij dat schelen :’)? Dat is mijn mening en ik heb niets met andere meisjes te maken. Ík vind dat het uitgaat om een reden en dat het niet meer aan moet gaan.

we zijn pizza gaan eten. ik kan niet veel verliezen, behalve dat hij dan zoiets heeft van dan moeten wel elkaar maar nooit meer zien.
en heel clisee (ofzo) maar ik heb hem liever als vriend dan helemaal niets

ik snap je punt en het is maar een paar maanden uit, maar mensen veranderen…(vind ik)

Door deze reactie weetje zelf dus eigenlijk al wat je wilt gaan doen, waarom dit topic dan :’)?

mensen veranderen sowieso.

@MeloenSchoen & LaLaLove
Dat zeg ik ook niet eh? Mensen veranderen idd. Maar de relatie tussen jullie is dus al mislukt en het is uitgegaan. Dan is er dus een reden dat het is uitgegaan. Dus ík vind dat je het niet nog ‘n x moet proberen :’).

Sowieso niet ja, ik probeer het ook weer aan te knopen met me ex.
(7 weken uit na een relatie van 1,5 jaar) je valt zo weer in het zelfde patroon heb ik het idee, dus ik denk dat ik er mee kap ookal mis ik hem heel erg.
Geen hand voor maar een land vol, het is uit om een rede.
Hou je wel op de hoogte als je dat wilt

ik weet het nog niet, dat is het probleem. ik blijf mezelf tegenspreken :S

ik snap echt precies wat je bedoelt, ik had het een jaar geleden uit gemaakt maar ik miste hem zo erg dat ik weer bij hem terug kwam. en dat accepteerde hij. het is toen nog een tijd goed gegaan maar afgelopen zomer heb ik het weer uitgemaakt, gewoon omdat het voor mij niet meer goed voelde… we hebben in totaal 2 jaar en 2 maanden een relatie gehad en dat vergeet je niet zomaar, en nu nog steeds kan ik niet gewoon stoppen met hem om te gaan, ik moet toch contact met hem hebben en als we met elkaar praten is het weer zo gezellig en mis ik hem… maar ik ga niet bij hem terug, gewoon omdat ik hem al twee keer pijn heb gedaan en dat wil ik niet nog een keer. want ik denk dat als ik weer bij hem terugkom, het eerst leuk is maar daarna zal het weer net zo zijn als eerst. het is uitgegaan met een reden.
je moet bij jezelf nagaan waarom je het niet meer leuk vond, en of dat nu ook echt anders zal zijn als je bij hem terug bent. je kunt het proberen, maar dat kan er ook voor zorgen dat je hem nog eens pijn doet.
veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen omdat ik de situatie bij jou niet ken, succes in ieder geval!

Ja, maar net als dat het een foute keuze kan zijn om met iemand te nemen,
kan het ook een foute keuze zijn geweest om het uit te maken.

Ik zeg niet dat je het daarom echt moet proberen,
maar als je echt denkt dat het nog een kans heeft… Waarom niet?
Anders weet je het niet en dat zou ook zonde zijn :wink:

^Wat is het eerste wat je te binnenschiet. Wil je het weer proberen of niet? En doe het gewoon. Dan weet je het enzovooort.

ja als je het zeker weet of je doorzet of niet, laat maar horen. ben wel heel benieuwd. bij mij is het 5 maanden geleden na 2.5 jaar.

ik weet het echt niet :S :S

Het lijkt mij dat je daar eerst goed over na gaat denken en dr een tijdje overheen laat gaan. Als je in diezelfde tijd nog steeds hetzelfde denkt, dan zal het heus geen foute keus zijn geweest :’). En sowieso, als je er al over denkt, dan loopt het toch niet helemaal goed.

Dat je weer in hetzelfde patroon schiet, dat doe je zelf denk ik.
Ik ben ook weer met hem, was ongeveer 5 of 6 dagen uit.

Natuurlijk val je snel in hetzelfde patroon, behandel je elkaar nog op dezelfde manier. Maar ik vind dat je daar zelf verandering in kan brengen! En als je dat kan dan blijft de relatie misschien leuker en gaat het niet zo snel fout

je moet bij jezelf nagaan waarom je het niet meer leuk vond, en of dat nu ook echt anders zal zijn als je bij hem terug bent. je kunt het proberen, maar dat kan er ook voor zorgen dat je hem nog eens pijn doet.
veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen omdat ik de situatie bij jou niet ken, succes in ieder geval!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
hier moet ik wel over na denken.
soms denk ik, als ik het gewoon zeg wat hij ervan vind, weet ik het in ieder geval. maar ik denk dat het ook wel pijn doet als hij meteen nee zegt.
dilemma dilemma