ik mis mijn beste vriendin.

als ik hier ookal niks kan vertellen omdat het MEZELF goed doet dan niks he. ik heb geen zin om te horen dat het allemaal mijn schuld is, want als je precies zou weten wat er aan de hand is dan zou je wel weten wie zn schuld het is. het doet pijn als je zoiets hoort.

Jezus, zeg gewoon sorry? Dat je het niet zo bedoelde?

Dit.
En wie lacht er nou weer een vriendin uit zeg?
Jij denkt echt niet aan andermans gevoelens.

jij leest alleen het verhaal maar je weet niet in welke situatie het zit, en dat hou ik liever prive. ik vraag ook niet om advies, ik wou het alleen kwijt, dat is goed voor mezelf.

ik lachte haar niet uit, ze deed ook zo normaal en simpel erover en ik lachte haar niet echt uit hoor.

dat vond zij.

Als je niet om advies vraagt, kon je dit ook in het wat wil je nu écht even kwijt topic posten. Of desnoods in een dagboek. -__-

Als je er mee zit en je wil haar terug, dan moet je actie ondernemen. Zeg inderdaad sorry, leg uit wat je bedoelde en doe je best. Jij vind misschien dat je je voor schut zet, zij zal misschien vinden dat je het op die manier goed hebt gemaakt. Wie niet waagt, wie niet wint.
En als je er niets meer aan wil doen, moet je het achter je laten. Ga lekker sporten, filmpje kijken, je gedachten verzetten. Bij de pakken neer zitten wordt niemand gelukkig van.

Je schreef in de beginpost zelf, dat je haar uitlachte. Of hoe jij zegt ‘dat vond zij’.
Ze kon er wel zo normaal mogelijk op hebben gereageerd, maar ze was misschien wel gewoon erg gekwetst, want je verwacht dit niet van een beste vriendin.

Als je het alleen van je af wilt schrijven en de reacties niet wilt krijgen, kun je het voortaan beter van je af typen op de computer of van je af schrijven in een dagboek. Bedenk wel, de reacties zijn goed bedoeld. Of, laat ik voor mezelf spreken: mijn reactie is goed bedoeld.

Jezus mensen verwijder je beginpost tog niet! Nu ben ik nieuwschierig :face_with_raised_eyebrow:

^ dan vind mijn moeder het zekerweten.
en even: Ik lachte haar niet uit dat zat zei allemaal rond te vertellen.
ik moest haar gewoon een beetje toe lachen,
meer een grinnikje omdat ze er zo over deed: een 5,5? jammer maar wel voldoende :grinning:.

Jullie hebben gewoon ruzie om iets dat er eigenlijk niet toe doet. Als je gewoon je excuses biedt is alles weer in orde.

nou kijk, zo makkelijk gaat dat dus niet, zij is nl best populair (ik doe daar niet aan mee) en als ik dat doe dan word ik uitgelachen, sorry maar zo zit het en ik wil mijn jeugd niet laten verpesten.

we zijn al btw een halfjaar geen vriendinnen meer.

Zoek andere vriendinnen, hoe hard dat ook klinkt. kweet niet wat er gebeurd is, maar er zal een reden voor zijn dat jullie al een halfjaar geen vriendinnen meer zijn.

Hier moest ik om :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je jeugd is verpest omdat je een keer wordt uitgelachen? Je verpest je leven als je vriendschappen zomaar laat gaan.

argh ik haat het als mensen hun beginpost verwijderen.

ja hé D: