Ik mis me moeder

Me moeder komt morgen terug van vakantie en ik mis haar de hele tijd. Ik vind het best erg dat ik 13 ben en al me moeder mis als ze maar 2 weken weg is. Ik heb ook allemaal die beelden in me hoofd dat het vliegtuig neerstort ofzo. Tips?

Ik ben 20 en ik mis mijn ouders ook na 2 weken hoor :’) afleiding zoeken, morgen is ze weer lekker thuis!

Ahh, wat rot! Ik mis mijn moeder ook heel snel, hoor. Maar, inderdaad, zoek wat afleiding en voor je het weet, is ze weer thuis!

Mijn ouders werken behoorlijk vaak en ik zie ze ook niet echt veel. Deze zomervakantie gingen ze een hele maand weg en ik heb ze natuurlijk wel gemist maar ik dacht er niet elke dag aan… haha maarja bij iedereen is dat anders natuurlijk. Probeer jezelf even af te leiden en voor je het weet is ze er alweer.

Mijn moeder woont 16.000 km verderop en ik zie haar 1x per jaar. Dus ja i feel you.

woww dat moet wel lastig zijn!

Gelukkig maar dat ze vandaag weer thuis is (:

Gelukkig ze is er weer bedankt!

Missen hoort er nu eenmaal bij. Vertel je moeder morgen dan ook dat je haar hebt gemist, dat zal ze leuk vinden. Als iemand/ouders op vakantie is/zijn dan is het fijn om afleiding te zoeken en zoiets proberen te gaan doen.