Ik mis je..

Hello Girlz!!

Ik heb al een hele tijd een oogje op een jongen, hij is ook verliefd op mij.
Het nadeel is, hij woont super ver weg. En ik zie hem zeer weinig.
Ik vindt hem nog wel heel erg leuk maar ik weet niet of ik nog verliefd op hem ben omdat hij zo ver weg woont (ong. met de auto 45 min rijden).
Ik vindt het heel erg moeilijk, omdat hij nog wel op mij is. En ik mis hem wel heel erg. Dat merk ik…
Maar tis zo moeilijk omdat hij zo verweg woont, en het is niet echt lekker
om met de webcam te zoenen XD
Mijn vriendinnen zeggen: als je echt verliefd bent, maakt de afstand niet uit. Daar hebben ze weg gelijk in, maar ik vindt het gewoon zo moeilijk.
Alsjebliefd ik heb advies nodig.

Als je niet zeker weet of je 'm leuk vindt, is dat toch je antwoord?

Je kunt met de trein gaan, zo ver is het niet…

Indd, dit kan niemand anders voor jou beslissen behalve jij.

nou, opzich vind ik 45 minuten nog wel mee vallen, mijn vriend woont 3 uur weg met de auto en met de trein 4 en half uur. &aangezien we allebei geen rijbewijs hebben, gaan we iedere week met de trein, dus iedere week vier en half uur! &daarnaast hebben je vriendinnen wel gelijk, als je echt verliefd bent maakt het niks uit!

Ja je kan gewoon de trein nemen.
Maar als je niet zeker bent dat je nog verliefd bent, waarom mis je hem dan zo?

zo ver is dat toch niet? uurtje met de trein ofzo?

Mag ik vragen hoe oud je bent?
want iedereen zegt trein, maar misschien mag je dat nie van je ouders?

maar anders is het een logische reactie, om met de trein er heen te gaan

uhm, dat is toch niet zo ver? ik reis van deur tot deur en uur en 3 kwartier naar mijn vriend; en dat doen we beide bijna 2 keer per week.

en gezien je profielnaam 98 er in heeft, ga ik er van uit dat je 23/24 bent? of ben je veel jonger dan dat? want dan kan het wel een probleem zijn.

Hoe oud ben je eigenlijk (in denk best jong) anders zou het denk ik geen probleem zijn… een uurtje met de trein

ik heb even op haar profiel gekeken, maar ze is 13 haha, dus ja dan kan ik het begrijpen als je nog niet alleen met de trein naar je vriendje mag…

^ op haar profiel staat dat ze 13 is, dus dan is het best een probleem lijkt me, want toen ik 13 was mocht ik echt niet alleen in de trein.

Opzich is het best mogelijk, want je kunt gewoon reizen - het is niet heeeel ver - en je kunt natuurlijk ook gewoon via internet praten. Maar het gaat er meer om, of jij dat echt wilt, en zin hebt om de relatie in stand te houden. En als je daar aan twijfelt, is dat of gewoon stom twijfelen uit het niets - 0,1% kans lijkt mij :’) - of een teken dat je je er niet genoeg voor wilt inzetten… Want het feit dat je twijfelt, is meestal al een antwoord.

Ik vind 45 minuutjes niet bepaald ver weg… Dat reis ik elke dag naar school.

Houd vast aan de leuke momenten die jullie hebben, en bedenk dat wanneer je hem weer ziet het altijd geweldig zou zijn, JUIST omdat jullie elkaar niet zo vaak zien. Ik weet niet of 't van je ouders mag, maar misschien kan je aankomende vakantie naar hem toe? Bedenk voor jezelf of je spijt krijgt als je t stopt… ? succes ! xxxxxxxx.

Jaar 98 is dus 13 of 14 jaar. Ik kan het best begrijpen dat je iemand mist ookal ben je er misschien niet (meer) verliefd op. Je kan wel het verliefd zijn missen en daarom is het misschien handig jezelf af te vragen of je hém mist of meer het gevoel van verliefd zijn. Bovendien vind ik het geen goed excuus om te zeggen dat de afstand zo ver is want het is echt niet ver reizen. Ja natuurlijk kan je er niet zomaar even op de fiets heen gaan maar als jij 13/14 jaar oud bent is dat oud genoeg om met de trein te reizen.
Wat ik zou doen als ik jou was is eerst een keertje afspreken met die jongen en kijken of je nog wat voor hem voelt, zo ja? Vraag hoe het nu tussen jullie zit, vind hij jou ook leuk? Je kunt 't altijd proberen, als het niet werkt heb je het uiteindelijk gewoon geprobeerd en zit je niet met van die ‘‘wat als ik…?’’ vragen. Niet geschoten is altijd mis.

45 minuten is niet lang hoor. maar jij moet het zelf weten. als je echt verliefd bent, zou de afstand geen probleem moeten zijn. ja, tuurlijk is het vervelend dat je elkaar niet zo vaak kan zien als je wilt, maar dat is soms ook goed. als jij hem leuk genoeg vind om ‘zo lang’ voor hem te reizen, moet je er voor gaan. als je twijfelt, niet doen. want dan vind je hem dus niet leuk genoeg.

Zo ver is het volgens mij niet… Afstand zou niet uit moeten maken als je écht verliefd bent.

Als je dat zo’n probleem vindt, en dat lijkt er wel op, moet je er niet mee doorgaan.

Als je al over die 45 minuten klaagt vraag ik me af wat er verder van jullie relatie moet komen.

als je niet de mogelijkheid hebt om hem minstens 1 maal per week te zien, moet je je idd afvragen of het haalbaar is.
Kan je dan wel spreken van een relatie?

oke ik snap jullie reacties best wel maar er rijd geen trein heen, en laat maar…