ik mis hem

ik en mn vriend hebben al meer dan 2 jaar iets en we waren eerst heel erg close. We waren elke dag bij elkaar en waren heel gelukkig met elkaar.
Sinds 2 of 3 maanden moet hij heel veel werken en stage lopen en zien we elkaar bijna niet meer. Soms is hij wel een dag vrij maar meestal is hij werken. ik mis hem heel erg en ik mis het close zijn ook heel erg. Toch kan ik niet goed tot hem doordringen.
De laatste tijd hebben we ook veel ruzie’s en dan loopt hij heel vaak weg. Ik heb het hier heel moeilijk mee. Maar het lijkt wel alsof hij me niet meer begrijpt en dat was eerder wel altijd zo…

ik hoop dat jullie me misschien hiermee kunnen helpen…
xxx

Heb je hem direct gezegd dat je het jammer vindt dat jullie elkaar amper zien? Elke dag is overdreven, maar 2/3 x per week moet wel haalbaar zijn.

ja heb ik wel gezegd en dan zegt ie dat het wel beter word. vroeger zagen we elkaar elke dag… misschien ben ik daar te veel aan gewend en mis ik hem daarom zo…

Oh balen. Ja dat is ook weer te veel van het goede. Maar misschien moet je samen met hem concrete dagen vaststellen?

ja dat zou ik ook wel willen maar zijn werktijden zijn elke week verschillend. ik vind het ook heel fijn als hij een dagje bij me is, maar meestal doen we niets leuks en dat vind ik ook vervelend. maar als ik er wat over zeg reageert hij meestal chagerijnig en dan krijgen we ruzie…

je kan zelf ook iets bedenken om te gaan doen, als hij een beetje op tijd zegt wanneer hij kan, dan heb je ook niet dat gezeik van die ruzie’s.

Ik zie mijn vriend ook helemaal niet vaak en het is echt moeilijk! We hebben vaak wel veel contact per smsen enzo maar dat is ook minder geworden opeens. Ook ik raak daarvan gestressed en weet niet wat ik eraan moet doen. Ik kan je dus niet veel advies geven maar weet wel dat je niet alleen bent :slightly_smiling_face: