Ik mis hem

In de zomervakantie leerde ik een jongen kennen, hij vond mij leuk en ik ik hem ook. We hadden het de laatste dag aan elkaar bekend. Dus toen liepen we hand in hand etc. Toen we thuis waren gingen we elke dag cammen enz, maaar hij woont 3 kwartier van mij vandaan met de trein. Ik ben 1x naar hem toegeweest met de trein en die dag was gezellig. Een week later begon hij ineens mij een beetje te negeren enz, en toen werd ik het zat en zei ik; vertel me nou wat je wilt enz. En toen bekende hij dat hij me niet leuk kon vinden want hij vond het te ver van elkaar vandaan enzo. Ik begreep het, en sindsdien praatte we eigenlijk niet meer op msn.
Het is nu al 3 weken terug en ik kan nergens anders aan denken, ik mis onze late msn gesprekken en smsjes. Ik kan alleen maar aan de mooie herrineringen denken, en ik word er gek van.
Het is zo zielig van mezelf ik weet het, maar ik kan het niet helpen maar ik kijk elke dag op zn hyves. Een meisje die hij kent ziet hem duidelijk zitten en stuurt hartjes via de krabbel enzo, en hij stuurt het terug. Als ik het zie word ik zo verdrietig en ik heb dan zo’n kutgevoel.
Ik vind nu ook wel een andere jongen leuk in mijn buurt, en heb daar 1x mee afgesproken, en misschien dat het nog wat wordt.
Maar ik kan niet helpen om aan de jongen van vakantie te denken, ik wil hem zo graag nog 1x pingen ofzo, maar weet niet goed of dit wel slim is en wat zou ik erin moeten zetten?

aah wat kut zo’n situatie!
en het is niet zielig van jezelf want je kunt er inderdaad gewoon niks aan doen… maar je kunt toch best nog contact met hem blijven houden? gewoon vragen hoe het met hem gaat, via MSN? en dan zeggen dat je best vaak terug denkt aan de zomervakantie enzo?

Ik zou hem gewoon proberen te vergeten, en een leukere jongen vinden! Misschien kan hem gewoon iets sturen als ‘‘hee! tijd niet gesproken, alles goed met je?x’’ of beter van niet, want dan kan je hem niet vergeten…

ja ik denk dat hij ook verder is gegaan, moved on. Misschien moet jij dat ook proberen, misschien een keer met die andere jongen afspreken? Als je over een maand nog aan hem denkt… dan moet je nog maar een forum openen :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook al eens gehad en geloof me , het enige wat gaat werken is iemand anders ontmoeten…Beter dat hij het nu stopgezet heeft dan dat hij na een halfjaar verkering bekent dat het niet werkt. Als je iemand in je buurt vindt, zal je ook merken dat iemand in je buurt hebben makkelijker is.

45min is toch niet veel? zal wel aan mij liggen.

Ik zou hem proberen te vergeten want hij vind het die 45 min met de trein niet waard.

Ja ik vond het ook wel meevallen, maar hij dacht blijkbaar anders…

Mijn crush woont ruim 1,5 uur van me vandaan.
En inderdaad, vergeten. Hoe moeilijk het ook lijkt.