Ik mis hem....

Heyyy allemaal,

Vorig jaar had ik een relatie met een geweldige jongen. Ongeveer een half jaar geleden ging het over. Dit kwam niet door een ruzie, maar doordat hij 2 uur bij me vandaan woonde en we elkaar dus weinig konden zien. Ik vond dit toen ter tijd super vervelend, zo vervelend dat ik er best een groot probleem van maakte, waardoor we struggles kregen en het ophield.
Inmiddels ben ik er achter dat ik liever een relatie heb met iemand die ik niet vaak kan zien dan geen contact met hen heb. Met andere woorden ik wil super graag weer contact met hem. Ik heb alleen een probleem ik heb zijn nummer en snapchat verwijderd. Hij mijne ook. Ik kan hem wel een snap sturen maar die kan hij niet openen.
Wat vinden jullie dat ik moet doen? Of moet ik sowieso geen contact meer zoeken, omdat hij misschien helemaal niks met mij te maken wil hebben?

Xx heartbroken girl

Normaal zou ik zeggen “het is niet voor niets een ex”, maar als het écht alleen om die reden uitgegaan is kun je het nog wel proberen.
Heb je hem niet op Facebook of Instagram? Daarop kun je hem ook nog altijd een berichtje sturen. Anders hem weer toevoegen op snapchat: hij ziet dat je hem weer toegevoegd hebt, en als hij ook nog contact met jou wil zal hij je echt wel weer terug toevoegen. Voegt hij je niet meer toe? Dan weet je ook genoeg.

Waarom hebben jullie elkaars nummer verwijderd dan? Dat vind ik raar…

Verder sluit ik mij bij de andere twee reacties aan. Als je het écht nog eens wil proberen, dan kan je hem via Facebook benaderen. Heeft hij dat niet, of heeft hij jou daarop ook geblokkeerd… Dan denk ik dat het vanuit hem ook gewoon klaar was. Want het feit dat jullie elkaars nummer verwijderd hebben, zit me niet lekker…