Ik mis hem..

Je hebt me pijn gedaan, gekwetst. elke keer opnieuw, en elke keer heb ik het je ook weer vergeven. ik kon niet anders, je deed iets met me, zorgde voor het gevoel wat ik nog nooit gevoeld had.

Uren heb ik wakker gelegen, gehuild en nagedacht.

Ik snap dat het niet kan, dat ik niemand kan dwingen om me leuk te vinden, want misschien ben ik ook gewoon wel niet leuk. misschien blijf ik wel voor mijn leven alleen. misschien, alles misschien. misschien was dit niet gebeurd als ik gewoon niet naar die WK wedstrijd was gaan kijken, misschien had ik me niet zo aan je moeten hechten, had ik moeten zien dat je alles wat je zei niet meende, maar het is te laat. het misschien, het wat als, kan niet meer. het is al gebeurd en het doet me pijn, elke dag opnieuw. nu al 6 weken lang heb ik niks van je gehoord. negeer je me en geef jij al je liefde aan je ex. het gevoel wat je voor haar bleef houden, alles vertelde je me, hoe erg je er mee zat. ik heb je geholpen, advies gegeven, en onbewust heb ik gevoelens voor je gekregen. ik heb er niet voor gekozen om verliefd te worden, netzo dat jij er niet voor gekozen hebt verliefd op haar te worden. niemand heeft hier schuld aan, het maakt me alleen onzeker. hoe kan ik ooit iemand vinden die van me houdt, als ik nu al bang ben dat diegene me zal kwetsen. op dit moment ben jij de enige die me van deze gedachten af kan helpen, alleen al door een simpele ‘hey, hoe gaat het?’ het idee dat je aan me denkt. alleen dat is genoeg. maar doe niet alsof het je niks doet dat je geen contact meer met me hebt. ik wil niks liever dan gewoon vrienden zijn, ik zal je relatie écht niet verpesten. ik wil gelukkig zijn, en dat kan ik zijn wanneer ik kan zien dat jij ook gelukkig bent.

Ik mis je, en hoop dat ik dit ooit tegen je kan zeggen.

Liefs, Rianne

Hij heeft mijn hart gebroken, onbewust, maar het doet zeer. ik ben gekwetst door iemand die me speciaal heeft laten voelen, iemand die de lekkerste knuffels en kusjes ooit geeft, iemand die een plekje heeft in mijn hart, dit gevoel zal minder worden, maar helemaal weg gaat het nooit.

Thanks dat je dit gelezen hebt, ik heb dit geschreven zodat het even uit mijn hoofd is. jullie hebben er niks aan, maargoed toch bedankt :slightly_smiling_face:

Sterkte! Maar dit soort dingen kunnen in het “wat wil je nu echt even kwijt”-topic

Ohjaa, kan ik dat nog veranderen dan?

Ik snap wat je bedoeld, heel goed zelfs. Het is alleen zo dat ik al heel veel afleiding gezocht heb, elk weekend doe ik leuke dingen met vriendinnen en doordeweeks werk ik fulltime, dus veel tijd om na te denken heb ik niet. Tot ik in bed lig. Ik heb na die tijd al met 2 andere jongens gezoend, maar bij niemand heb ik “hetzelfde” gevoel en daar wordt ik beetje onzeker van…

maar 6 week elkaar niet spreken is niet lang. Geef het wat tijd

We praatten élke dag, en opeens niet meer. Ik weet dat zijn vriendin niet wil dat we contact hebben, dus zolang hij een relatie heeft met haar zal hij mij niet appen helaas

alle wonden die moeten veel tijd genezen, vooral wonden. Nieuwe 6 weken is niet lang, maar niet te kort.