Ik mis hem

Oke ik heb even een best vervelende kwestie. Ik heb al een tijdje contact met een leuke jongen en we vinden elkaar leuk en al best vaak gebeld en geskyped enzo en zun ouders al gezien via skype dus het zit allemaal helemaal goed. Maar hij is zo onwijs druk de laatste tijd! Hij heeft altijd wel wat te doen. We zouden gister afspreken maar het regende dus gaan we nu zondag afspreken.We zouden vanmiddag skypen omdat ik gezegd heb dat ik hem mis en omdat hij wilde zien hoe ik er aan toe was na me ongeluk, maar hij is nu al de hele middag weg en ontvangt zun appjes niet (gebeurt wel vaker dattie ze later krijgt) en hij gaat vrijdag en zaterdagavond altijd uit terwijl dat de enige avonden zijn dat we allebei lekker kunnen kletsen zeg maar zonder school. En nu mis ik hem zo ontzettend erg. :cry: Wat moet ik hiermee doen want ik vind hem serieus heel erg leuk en hij mij ook! :hugs:

Hmm lastig. Ik ben niet zo goed in dit soort dingen maar ik heb wel een advies. Ik zou hem de ruimte geven en gewoon lekker afspreken zondag :slightly_smiling_face:

Ja dat probeer ik ook maar het is zo lastig om even niet een appje te sturen. En nu ik een ongeluk heb gehad wil ik gwn even lekker met hem praten. Gwn kletsen met iemand die mij leuk vind en ik hem en mij respecteert

Dat is vervelend, maar er valt niet zoveel aan te doen denk ik. Wat betreft dat afspreken moet je gewoon even geduld hebben en desnoods er over praten of hij niet een avondje uit kan overslaan om met jou af te spreken, als hij jou ook zo ziet zitten moet dat toch niet zo’n probleem zijn.
En je kan hem zeggen dat je het jammer vindt dat hij zijn belofte van het skypen niet nakomt, maar verder zul je toch even geduld moeten hebben denk ik.

Jah dat durf ik niet want dan ben ik bang dat ik hem zeg maar controleer en dat ik wil dat hij altijd maar bij mij is als ik zeg dat hij had belooft te gaan skypen. Terwijl ik me nu ook niet fijn voel

Je kan het toch ‘vergeten’? Dan vraag je gewoon een keer of hij zaterdagavond tijd heeft. Als hij zegt dat hij uit gaat kan je toch zeggen dat je dat jammer vindt, misschien dan een volgende keer ofzo zeg je dan, anders duurt het zo lang. Misschien dat hij dan je punt snapt en wie weet zegt ie dan wel een keer af. Hij is toch ook niet altijd bij je?

Wat betreft skype, je hoeft er niks van te zeggen, hij kan het wel vergeten zijn, dat is ook typisch jongens volgens mij, maar je kan hem toch nonchalant vragen; Hey, waar was je vanmiddag, ik zat al helemaal klaar maar toen was je er niet… ;o Gewoon een beetje een grapje van maken.

jah dat is idd misschien wel een goeie. Ik wil niet opdringen maar het is gwn jammer snapje als meisje wil ik gwn lekker vertrouwd lachen ofzo en ik heb al wel us ergens tussen door gezegd als grapje dat ik het saai vind als hij uitgaat omdat ik dan zonder zijn “nachtkusje” moet gaan slapen. maar dat komt niet over zoals ik wil haha

Ja, jongens snappen hints niet zo snel. :stuck_out_tongue: Je kan beter met directe voorstellen komen dan dat soort subtiele hints, want dan kan je wachten tot je een ons weegt voordat ze je begrijpen. x) Ik denk dat als je iets meer durft en wat directer bent dat hij misschien wel begrijpt wat je bedoelt. :slightly_smiling_face:

jah misschien is dat dan wel een beter idee maar word hij dan niet geirriteerd ofzo?

Vertel hem eerlijk dat je hem mist.
Laat hem wel vrij in wat hij doet. Als hij af en toe met zijn vrienden uit wil gaan, zal je dat toch moeten accepteren.

Inderdaad, zoals hierboven is gezegd! Jongens vinden hints heel lastig, haha :’) En het gebeurt ook nog wel eens dat ze kleine dingetjes vergeten! Maak je niet druk, jullie zien elkaar in het weekend, geef hem ook wat ruimte om jou te kunnen missen!

Geïrriteerd van wat? Dat jij hem een keer uitvraagt als hij normaal met vrienden uit gaat of als jij hem wijst op een belofte die hij vergeten is? Als hij daar al om geïrriteerd raakt, dan ligt het in ieder geval niet aan jou…

Dat is waar. Ik heb net gezegd dat ik hem meer ruimte ga geven met veel smileys. Ik hoop dat hij inziet dat ik hem mis