Ik mis hem zó

Hee ladies,

paar weken geleden had ik een topic geopent dat ik ludduvuddu had bladiebla. Want die jongen waar ik al ongeveer 4 maanden helemaal gek op was en mee had gezoend enzo zat weer is heel raar te doen op msn dus ik vroeg wat is er vertel het nou een keer en toen zei die dus ik ben verliefd maar niet op jou op blabla en ik probeerde verliefd op jou te worden maar dat lukt niet. Dus ik was totally broken,

máár na dat gesprek bleven we contact houden, very bad. Want hij gaf mij weer gewoon hoop enzo. Weer zeggen ja ik vind je leuk etc.
Dus maandag dacht ik, het is genoeg. Hij wou niet zeggen wat hij nou wou en ik was het zát, toen heb ik tegen hem gezegd: ik wil geen contact meer met je als jij niet weet wat je wilt, ik wil niet meer dat je sms of belt.

Nou toen zei die dus dat ik er spijt van ging krijgen en toen moest ie weg. Maar ik zag hem vandaag dus op school, en ik heb er inderdaad spijt van. Ik mis hem nu al zó erg… ik weet echt niet meer wat ik moet doen, moet ik het terug nemen? Want hij zei hier ga je spijt van krijgen, en nu loop ik met de vraag; hoezo? Omdat jij me toch wil of zei die het gewoon voor de lol omdat hij wist dat ik zoveel om hem gaf?

Ik weet echt niet wat ik moet doen, praten op msn? Alles weer laten worden zoals het was? Weer aan het lijntje worden gehouden of misschien iets met hem krijgen? Ik weet het écht niet… wat vinden jullie?

xxx

Ik heb ook wel eens ex-en gehad die ik niet kon vergeten en waar ik contact mee bleef houden. Dat contact verbreken, zeg maar, is ook erg herkenbaar. Ik denk dat je beter even wat afstand moet nemen, je gaat geleidelijk minder aan hem denken en gaat minder belangrijk vinden wat jij zegt. En dat is moeilijk, maar een geforceerde relatie is misschien nog wel moeilijker. Succes ermee. :slightly_smiling_face:

Vergeet hem, negeer hem. hij komt echt over als een arrogante kwal zo; je gaat er spijt van krijgen… en jou aan t lijntje houden krijg ik t idee. denk dat je beter verdient hoor!

Ja hij niet echt arrogant maar hij heeft gewoon veel meisjes die hem zien zitten… en hij denkt dat hij mij dan beetje aan het lijntje kan houden ofzo, ass. En toch issie leuk:blush:

Ik zou, als je hem echt leuk vind, hem opbellen en het gewoon allemaal zeggen. Maar dat is wel moeilijk. Als hij inderdaad zo arrogant doet. Negeer hem, en laathem gewoon lekker. Zet hem uit je hoofd. Maar ook dat is moeilijk.

Kutman, ik snap jou.

Succes, xx

ben het met autumnleaf eens, ook al is dat moeilijk int begin… heb hetzelfde gehad maar het komt goed :] laat je vooral niet aan het lijntje houden meid!