Ik mis hem zo erg maar het is allemaal aan mij te danken.. HELP

Duss jaa het zit zo,
we hadden zeg maar soort van flow (dus we hadden nog niks), we hebben al een paar keer afgesproken en het was gewoon leuk en gezellig, hij is wel heel lief, grappig en aardig maar bepaalde dingen van hem irriteerde me zo erg dat ik toen eerlijk tegen hem had gezegd; weetje het gaat niet werken je bent … dit dat blablbala.
en de enige wat hij daarna zei was ‘ja dat is het allemaal, oke prima’.
toen dacht ik echt serieus was dat het? . dus ik was best wel klaar met hem.
maar nu denk ik echt wat was ik een zeikerd, we hadden nog niet eens iets…

en nu heb ik echt spijt en ja ik mis hem zo erg, we hebben al paardagen niet gepraat. wat vinden jullie wat ik moet doen?
excuus aanbieden? is dat wel een optie? of is het echt zo van ik wil je terug, of moet ik het gewoon laten… helpp!

Je mist hem, dus zou je voorzichtig weer contact met hem kunnen opnemen, kijken hoe hij reageert. Gewoon heel luchtig vragen hoe het gaat zonder te zeggen dat je hem mist etc. Zo kun je peilen hoe hij hierin staat en of hij nog wel met je wil praten, want ik kan me voorstellen dat hij dat niet meer wil nadat je hem aan de kant hebt gezet.

Ben je nu wel bereid over zijn irritatiegewoonten heen te kijken? Dat moet je je ook goed realiseren. Vaak vergeet je die negatieve punten van een ander wanneer je hem mist, dus daar moet je ook goed over nadenken!

Je was inderdaad een zeikerd en waarom zou hij reageren/luisteren naar iemand die hem niet met alle gemakken en ongemakken neemt. Je mist zijn aandacht want je irriteerde je teveel.

idd heel erg bedankt voor je toffe reactie, ik zou hem heel erg graag willen appen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen, want onze laatste gesprek was nogal kortaf … ( "prima " da was t laatst wat ie zei)

Graag gedaan (: Zeg gewoon iets van: hee, hoe gaat het? Zolang het maar een simpel berichtje is zonder al te veel emotie zodat het hem niet afschrikt haha.

Excuses aanbieden. Maar vind het wel heel raar van jou kant. Als jij je nu al ergert aan hem hoe kan je dan een relatie hebben?

niet ergert, maar soms irriteer ik aan hem voor kleine dingetjes… ik zeikte een beetje veel daarom is het aan mij te danken…en ja nu heb ik spijt omdat ie eigenlijk wel heel erg lief en leuk is :sob::muscle:

Je kunt altijd een relatie met hem proberen, je neemt gewoon langzaam het contact weer op, door weetikveel gewoon te vragen van heey! Hoe is het? En ik denk wel dat je uiteindelijk je excuses moet aanbieden want het was voor hem natuurlijk ook niet leuk om te horen dat jij je aan hem irriteert. Er zullen altijd wel ups and downs in een relatie zitten maar die horen erbij. En als het niks wordt dan ga je toch gewoon weer door met je leven. It’s as simple as that! :wink:

Kleine dingen worden grote dingen. Ik vind het een vreemde reactie van jouw kant. Als je je irriteerd aan iemand waar je niks mee heb, dan spreek je gewoon niet meer af.
Als je je nu al irriteerd aan hem word het niet beter. Ik zou wel mijn excuses aanbieden of je nu wel of niet iets wil met hem

ja ik snap mezelf ook niet meer … ik weet niet er zit zo’n gevoel dat ik hem mis… maar ja zal wel over denk ik over paar dagen. dus komt goed hoop ik

ja ik heb al geprobeerd om hem weer te contacten, maar ja helaas, hij negeert me wat logisch is, ik denk niet dat het meer gaat lukken… dusja jammer dan… gewoon weer door met me leven :slightly_smiling_face: