Ik mis hem nog steeds

Heei

Op een vakantie van een paar maanden terug ben ik een paar dagen heel veel met een jongen omgegaan waar ik toen ook mee had gezoend… Wij houden allebei super veel van muziek enzo dus na dat weekend hadden we ook nog heel veel contact via whatsapp enzo, maar na een paar maanden begon ie me te negeren. En het stomme is dat ik hem gewoon niet uit mijn hoofd krijg… Dat klinkt misschien heel raar enzo maar ik mis hem echt, ik mis mijn muziek vriend zegmaar en baal dat we geen contact meer hebben… Telkens als ik een foto van hem zie op fb voel ik me direct zo stom… Wat moet ik doen??
X

Zeg tegen hem dat je het contact mist en deze graag wilt onderhouden omdat hij een toffe muzieksmaak heeft.
Wees voorbereid op teleurstelling, grote kans dat hij je alleen zag als vakantieliefde.

Idd, zoals hierboven is gezegd, wees eerlijk tegen hem!
Dat je hem mist en weer contact wilt onderhouden.
Eventueel kan je dat missen weglaten, ligt eraan of je wilt dat het liefdes-achtig (dat is geen woord he?) of vriendschappelijk wordt…
Als het echt zo leuk was dan kan ik me niet voorstellen dat hij geen contact meer met je zou willen nu :slightly_smiling_face:

Misschien contact opnemen en zeggen dat je hem mist?

Dankjewel! :slightly_smiling_face: denk dat ik idd maar gewoon moet zeggen dat ik het contact mis