Ik mis hem niet

Hoi Lady’s,

ik ben normaal meer van het lezen en advies geven hier, maar ik geloof dat ik nu zelf wat advies nodig heb. Het zit dus zo,

ik & mijn vriend zijn inmiddels 3,5 maand samen en het gaat allemaal heel goed & alles is leuk en gezellig en ik ben super verliefd, niets aan de hand dus :wink:
Alleen nu beginnen onze studies en ik ben inmiddels op kamers hier & hij blijft thuis wonen. Niet echt makkelijk, maar ook dat is nog wel te doen.

Nu is hij begonnen met zijn intro inmiddels & die van mij start pas van de week, maar ik ben wel verhuisd. Ik heb hem nu sinds zaterdag niet gezien & normaal als ik hem een dag niet gezien heb, mis ik hem al. Alleen nu mis ik hem totaal niet…
Nu had ik verwacht dat ik hem niet zou missen als m’n intro eenmaal begonnen was, dan heb je immers niet zoveel tijd om aan andere dingen te denken dan aan de intro van dat moment, maar nu mis ik hem ook niet. Gewoon echt niet… Als hij een smsje stuurt over hoe het daar is & dat hij me mist, dan reageer ik blij terug omdat ik het fijn vind dat hij het naar zijn zin heeft, maar ik stuur niet terug dat ik hem mis, omdat dat dus niet zo is…

Het klinkt maybe een beetje dramatisch, maar ik snap gewoon niet waarom ik hem niet mis en ik weet ook niet zo goed wat ik hier van moet verwachten. Ik ben heel bang dat het bij mij nu is van uit het oog, uit het hart…

hmm moeilijk. misschien vind je je relatie niet meer spannend genoeg, zeg maar? en misschien is het ook goed dat je nu je intro hebt, kan je ook voor jezelf uitzoeken of je hem wel écht leuk vindt?
ik weet het ook eigenlijk niet, upje dan maar

-

volgens mij is dat wel normaal, goed zelfs.
het is goed dat je veel houd van iemand, maar niet dat je volkomen afhankelijk bent, het is goed dat je ook wat aan jezelf denkt en niet alleen aan hem.

je hebt m pas 2 dagen niet gezien, als ik het goed begrijp. Grote kans dat je m over een paar daagjes wél gaat missen.

Ik denk niet dat dat erg is. Het lijkt me juist wel goed dat je je ook amuseert zonder hem en niet de hele tijd aan hem hoeft te denken. Ik zou me er niet per se zorgen om maken…

Haha, heb precies hetzelfde nu ik op vakantie ben; heb m 1 dag gezien na 4weken weg, en nu weer 2 weken weg. Maar denk dat 't is omdat ik het super heb (gehad) & even vergeten ben hoe leuk hij is… Maar je hoeft ook niet SUPERverliefd te zijn elke dag etc.; gewoon blij zijn met m is genoeg :-).