Ik mis hem heel erg.

Oke, misschien klinkt dit allemaal apart, maar ik ben verliefd, en hij vind mij ook wel leuk, dat merk ik heel erg. Maar we zijn allebei te verlegen om een stapje verder te gaan, omdat we allebei nog nooit zoiets hebben gehad. Ik kan altijd heel leuk met hem praten, hij is lief, open en grappig. Maar als ik niet bij hem ben, dan mis ik hem heel erg, soms schrijf ik (voorbeeld) ook perongelijk ergens zijn naam op omdat ik gewoon non-stop aan hem denk, ik kan soms gewoon niet slapen, zo erg mis ik hem dan en dan kan ik niet wachten om hem te spreken en om bij hem te zijn. Als dat voorbij is ben ik ook heel droevig, maar ik wil een stapje verder maar omdat dit voor het eerst is weet ik niet hoe ik het aan moet pakken…

X

Heb je zijn nummer/email?
Dan kun je elkaar toch al wat vaker spreken.
En tja, je bent verlegen en weet niet goed wat je moet doen omdat het je eerste keer is. Maar je hebt altijd een eerste keer :’) Zolang jij geen actie onderneemt komt het er ook niet van. Laat hem nou maar niet voorbij glippen en vraag hem een keer mee uit.

schijf hem een brief/mail waarin je schrijft hoe je je voelt? :slightly_smiling_face:

Ja maar ik vind het dus moeilijk om een gesprek op msn ofzo aan te kaarten, waar moet je het dan over hebben?

Dat missen heet nou verliefd zijn :stuck_out_tongue:
Als je verliefd bent dan denk je nou eenmaal non stop aan iemand. :3

Wat dacht je van beginnen met subtiel ‘daten’?
Ik weet niet of jullie al vaak dingen samen doen, of met een vriendengroep, maar als je dat niet doet vraag of hij, en dan eventueel samen met andere vrienden als je het nog een beetje eng vind, bijvoorbeeld mee naar de bios gaat, of wat anders leuks wil doen. Hierna kun je overgaan op samen afspreken, echt als een date zegmaar. Dan wordt het makkelijker om een volgende stap te ondernemen, zoals hem bijvoorbeeld te vragen of hij wat met je wil, of als je mazzel hebt doet hij dat zelf al, ghehe.