ik mis hem en heb hulp nodig

ik heb sinds 19-04-15 een vriendje het is mijn eerste vriendje en ik mis hem super erg. hij woont 2:30 uur reizen verderop dus doordeweeks bij hem zijn gaat hem niet worden. Ik mis hem dan ook heel erg doordeweeks in de weekenden spreken we wel vaker af ook voordat we een relatie hadden. maar dit weekend kan hij het hele weekend niet afspreken omdat hij meedoet aan een evenement. maandag komt hij wel op koningsdag dan gaan we samen uit. ik heb ook niet veel vriendinnen maar wel genoeg ik heb 6 vriendinnen waarmee ik het op school erg gezellig heb maar zij kunnen amper of niet doordeweeks afspreken omdat zij veel bezig zijn met school en strengere ouders hebben. nu voel ik me vaak alleen en eenzaam doordeweeks ook al ben ik bij mijn familie. heeft er iemand tips waardoor dit afneemt? in de weekenden ben ik dus ook liever bij hem omdat ik hem zo erg mis. ik heb vaak last ervan dan moet ik opeens huilen. en bij hem is het zo fijn omdat niemand mijn verleden kent en iedereen praat daar leuk tegen me maar als ik terug kom hier in mijn dorp valt alles weer in elkaar.
ik heb vannacht wel met vriendinnen gelogeerd en gavanavond ook weer weg maar toch neemt mijn gevoel niet af.

ik moest even mijn verhaal kwijt :slightly_smiling_face:
maar is het dan zo raar dat ik liever bij mijn vriendje ben dan bij mijn vriendinnen?
en heeft er iemand tips waardoor ik me minder eenzaam voel?

ik hoor graag van jullie :wink:

afleiding zoeken.

Nee, dat is niet raar. Maar het is belangrijk om je vriendinneen niet links te laten liggen. Je kan nu het beste afleiding zoeken, ga een serie kijken, boek lezen, de stad in etc. :slightly_smiling_face:

Ik heb dit hele weekend met mijn vriendinnen doorgebracht, morgen zie ik hem gelukkig weer. Maar mijn vriendinnen zal ik zeker niet laten vallen. Bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face: