Ik mis haar.. :(

Topic waarom ik haar niet meer spreek.

Ik heb het echt met haar gehad. Ik haat d’r, maar ik mis haar wel, dat besef kwam pas een paar dagen geleden… Als ik foto’s terug zie van ons, dan moet ik gewoon huilen. Ik begrijp er nog steeds niks van en we hebben sindsdien nooit meer met elkaar gesproken. Ik twijfel of ik haar een mailtje moet sturen, met hoe ik me voel en waarom het zo is gegaan zoals het ging en dat ik haar mis… Maar, is dit wel verstandig?
Ik bedoel, ik heb haar niet genaaid… Maar, toch mis ik haar echt vreselijk, ik denk nog elke dag aan haar en mis alles aan haar. Haar lach, onze gesprekken en watvoor goede vriendin ze wàs.
De vraag is alleen, of ik het haar kan vergeven… want ze heeft ook geen contact meer gezocht.
Ik had toendertijd (begin juli) een krabbeltje op hyves gestuurd met erin dat ik haar mis. Die heeft ze niet beantwoord en gewoon verwijderd.
Toch wil ik doorzetten, erachter komen hoe zij zich voelt.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Gewoon dat mailtje sturen of niet?

Kom op, ik heb echt even een mening nodig.

Sorry, echt vergeten.
Ze reageert niet eens op een berichtje van je dat je haar mist,
dat zegt veel over haar + het lijkt alsof jullie vriendschap haar helemaal niet (meer) boeit.

Het is begrijpelijk dat je haar mist, want het is duidelijk dat het een goeie vriendin van je was , maar meid, die streek van haar was echt erg, en dat ze je krabbel op hyves verwijderd heeft toont nogmaals hoe weinig respect ze voor je heeft. Sorry als dit hard klinkt, maar je bent helemaal niets met zo’n ‘vriendin’. Moest ze nu nog eens ‘sorry’ gezegd hebben, je zowat gesmeekt hebben om haar te vergeven, oké dan zou ik het haar ook vergeven hebben, maar she acts like she doesn’t care.
Je moet nu gewoon doorbijten, later zal je blij zijn dat je niet de hele tijd achter haar aan bleef lopen!
Als ze echt een vriendin is, zal ze dit ook nog beseffen (:

Zonder reden waarom jullie elkaar uit het oog zijn verloren wordt een vraag wel ofniet een mail sturen wel lastig,
maar je hebt het al eens geprobeerd, daar reageerde ze niet op. Opgeven is makkelijk, je zou het misschien toch nog een keer kunnen proberen, weer geen reactie, dan denk ik dat het echt over is.

Ik zou het opgeven als ik jou was, ze heeft je zo erg laten zitten en lijkt er niet eens spijt van te hebben. Het initiatief moet nu toch echt van haar kant komen, denk ik.
Een vriendschap waarin zij jou zo hard naait kan niet echt een fijne vriendschap voor je zijn, natuurlijk op momenten wel natuurlijk, het was toch een vriendschap. Maar als zij zo met jou om denkt te kunnen gaan vindt ik dat ze het goed mis heeft, en dat je dit niet moet laten gebeuren.
Probeer je erover heen te zetten door veel met andere mensen om te gaan en nieuwe vrienden te zoeken. Dan kom je er hopelijk achter dat echte vriendinnen elkaar niet zo naaien.

Je bent haar niets verontschuldigd en ik denk ook niet dat ze een goede/geschikte vriendin voor jou zal zijn, aangezien ze dat vorige keer ook niet was.
Ik vind het trouwens ontzettend lief wat je allemaal voor haar en haar moeder hebt gedaan, ze verdient jou niet.

ik heb dit ook meegemaakt, een exbf flikte mij ongeveer hetzelfde en omdat ik haar miste ‘nam ik haar terug’. maar vervolgens flikte ze me weer van alles, waardoor ik me weer kut voelde, etc.
dus alleen maar meer gezeur en ben er niets beter van geworden, net als zij.
laat haar gewoon en zoek een nieuwe vriendin.

echt opgeven… het zal nooit meer hetzelfde zijn.

opgeven, het zal toch niet meer die vriendin worden ik heb ook contact verbroken omdat mijn vriendinnnen me erbij had genaaid tot vele keren toe en toen ik het na 3 maanden bij had gelegd had ik der niets meer te vertellen en nu gaan we onze eigen weg en spreken we elkaar af en toe

Dhamn, het is wel waar wat jullie zeggen… maar ik kan dr gewoon niet vergeten, ik mis dr gewoon te erg…

Ik heb dit ook gehad en uiteindelijk is het toch gelukt.
Ik weet zeker dat jou dit ook gaat lukken!