Ik mis een relatie.

Ik heb nooit een serieuze relatie gehad, behalve ‘basisschool-verkering’ dan, maar dat telt niet natuurlijk. Maar, ik mis gewoon het gevoel van iemand hebben die je knuffelt als je verdrietig bent, die tegen je zegt dat hij van je houdt of gewoon uren mee kan knuffelen. Waaah, ik wil gewoon een vriendje. Maar niemand vind mij leuk en ik ben ook nooit echt verliefd geweest. Ik wou dit even kwijt.
Zijn er meer mensen die dit gevoel kennen?

Geloof me, die zijn er echt genoeg.
Maar ga er niet naar op zoek en het komt vanzelf op je pad.

Ik kende het wel. Het komt echt allemaal gewoon van zelf.

Dankje voor je reactie!
Whoops, ik wist niet dat dat topic bestond.

Precies mijn gevoel nu! :slightly_smiling_face:

Het komt altijd wanneer je het niet verwacht :slightly_smiling_face:, dat gebeurde bij mij in ieder geval. Ik had precies hetzelfde gevoel, toen ben ik daar overheen gekomen en POEF daar was mijn vriend :’)

Wat leuk dat je nu een vriend hebt! (:

Ja en dat is mijn eerste ‘echte’ vriend zeg maar. (Daarvoor wel twee soort van vriendjes gehad, maar dat was meer onder groepsdruk en ik het wilde proberen en niet omdat ik echt verliefd was) En met mijn huidige vriend ben ik nu verloofd en woon ik samen, dus echt waar, wanneer je stopt met daarnaar te verlangen en daar alleen maar aan te denken komt er vanzelf iemand langs :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad :slightly_smiling_face:

Bij mij duurde het tot mijn 20e tot ik eindelijk mijn eerste vriend kreeg. Daarvoor had ik ook hele sterke mis-gevoelens en dat niemand me leuk vond of dat ik niet verliefd werd. Ik jankte mezelf ook regelmatig in slaap omdat iedereen het wel had en ik niet…
Meid, het komt vanzelf. Ik begrijp heel goed dat je er mee zit (en geloof me, als je eindelijk een vriend hebt ben je gelijk al die ellende vergeten), maar blijf positief. Ga er niet naar op zoek, maar laat het je overkomen.

Dit dus.

Echt precies dit, ben stiekem wel blij om te weten dat ik niet de enige ben… :flushed:
Maar als ik er logisch over nadenk weet ik wel dat ik niet de enige ben, maarja… :flushed:

Heb ik ook, maar ik eigenlijk altijd wel op iemand verliefd of ik vind iemand leuk. En dat gaat pas over als ik iemand anders leuks tegen kom… en zo maar door, maar tot nu toe is het nog nooit een relatie geworden… ik hate it to.

Ik zou er niet over piekeren. Straks vind je eindelijk een leuke jongen, maar hou je meer van hem omdat je dan eindelijk een vriend hebt, dan dat je echt van hem houdt.

Precies dit haha. En waarom zou je een vriend willen als je zelf toch op niemand verliefd bent, dan is het ook niet leuk om een vriend te hebben. Gewoon geduld hebben, het komt vanzelf! :slightly_smiling_face:

Precies dit. Ik vind regelmatig iemand leuk, maar dan kom ik weer iemand anders tegen en vind ik die leuk… De juiste zal er wel niet tussen zitten, als het zo snel weer weg gaat :flushed:

Ik snap je helemaal! Er zijn wel een aantal jongens die mij leuk vinden, maar ik val eerder op zo’n onbereikbare jongens (ouder of ontzettend populair) en dat is echt vervelend. Ik wou ook dat het anders was!
Bovendien blijft het bij mij altijd in het net-niet-stadium steken. Ik heb al een aantal jongens gedate, maar het lijkt nooit van een echte relatie te komen…

Dit dus…
Ik heb wel een relatie gehad van een maand… Maar ben gewoon zo erg toe aan een echte lange serieuze relatie…
Gewoon ieamand die er altijd voor je is, waar je altijd terecht bij kan!
Waar je mee kan lachen huilen en alles kan doen! :cold_sweat:

dit dus.
ik ben wel verliefd geweest en heel lang bezig geweest met een jongen, maar ik ontmoet weinig nieuwe jongens en ik ben gewoon niet leuk genoeg.
ik wil ook kunnen knuffelen, latenightgesprekken en iemand die tegen me zegt dat ie van me houd
ik ben ook echt toe aan een relatie merk ik, maar ik weet dat ik niet te veel moet hopen…