Ik mis een echte bff

Heey,
Ik wilde hier even wat kwijt en vragen of jullie dit ook vroeger hadden:

Ik zit in de brugklas. Ik heb super veel vrienden enzo maar niet eentje waar ik me hart kan luchten en kan lachen. Dat mis ik echt. Het is een raar leeg gevoel dat ik geen bff heb en dat mis ik zo ernorm.
Hebben jullie dit ook gehad of
Hebben jullie tips om er een te vinden
Alvast thanksss

Ik ken het echt heel erg ! Ook toen ik in de brugklas zat was dit een beetje het geval, maar het trekt wel weer bij denk ik. Je kent iedereen een half jaartje dat is echt heel weinig. Het komt vanzelf wel weer. Je moet er niet echt één gaan zoeken zeg maar. Je hebt gewoon z’on goede band met iemand dat je bff’s wordt. Het lukt je vast wel, liefs xx

Inderdaad, het trekt vast wel weer bij. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik een beetje mijn draai qua vrienden kon vinden, zeker in de brugklas als alle groepen al heel snel zijn ‘afgeschermd.’ Maar na een tijdje trekken mensen automatisch dichter naar elkaar toe en je zult zien dat in de bovenbouw iedereen vrienden is met iedereen en dat je je allerbeste vrienden vindt waar je ze totaal niet verwacht.
Voor nu zou ik het inderdaad even afwachten, niet heel wanhopig op zoek gaan. Uiteindelijk merk je vanzelf met wie je beter kan opschieten en uiteindelijk een goede band vormt, en daar kan je zelf eigenlijk helemaal niks aan doen behalve je een beetje sociaal opstellen en aardig doen. Maar het komt inderdaad echt wel goed uiteindelijk!

ik heb het wel, je moet een vast maatje vinden. is echt fijn en dan kun je altjid, no matter what, rekenen op diegene