Ik mis de gesprekken

Sorry voor de eventuele typfouten, ik zit namelijk op mijn telefoon.

Misschien kan je recht voor z’n raap zeggen dat je de gesprekken van eerst mist? Dat zou ik doen tenminste. :’)

Zo ontzettend herkenbaar. Ik zou inderdaad zeggen dat je de gesprekken mist.
Maar hij vindt jou leuk en jij wilt hem als een vriend (niet als jou vriend)? als ik het goed begrijp?

Oke! Als jij hem niet leuk vond en hij jou wel had het vervelend kunnen worden. Maar dan zou ik het in ieder geval gewoon zeggen!

Laat je weten hoe hij reageert? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk!

OH ik haat het als ik wordt genegeeerd!

Mijn euhm ‘’‘flow’’'die zei ook al niks en negeerde me tot in de morgen. Hij kwam in die tijd nog 100x online en was wakkeer tot half 2 in de nacht en wilt zeggen dat die mijn bericht niet had gezien :pensive: achja hij begon in de ochtend wel weer te praten liet ik hem een paar uur wachten

Ugh… Dit is zo herkenbaar… Ik zou persoonlijk het gesprek gewoon beginnen met “ik mis je…” & dan kijken wat hij doet… Misschien mis hij jou ook wel!

Pffff, wat een loser. Sorry dat ik het zeg. Gewoon niks meer sturen, misschien ziet ie dan in dat hij stom bezig is?

blegh! snap precies wat je bedoelt ! Heb er ook last van ! Eerst vet lief doen vet goeie gesprekken en ineens negeersessies enzo. Ik ben nu gestopt met praten (stiekem met pijn in mn hart). Maar er is gebeurt wat ik had gehoopt, hij begon begin van de avond een gesprek, t was niet veel maar wel wat. Gewoon niet tegen hem praten en als hij praat ook niet gelijk reageren nu is hij aan de beurt om te wachten :wink: ! Succes x

hmmm… ik zou er dan indd ook helemaal gek van worden… kan dr niet bepaald goed tegen… ik zou m gewoon iets sturen van; is er iets? heb ik iets verkeerds gedaan? je doet raar ik mis hoe je was… wees alsjeblieft eerlijk tegen me…