Ik Mik Loreland

weet niet of jullie het kennen maar kwam er paar weken geleden weer bij dat we dat op de basisschool altijd keken wat vonden jullie nou echt leuk filmpje van de basisschool?

Omg dat vond ik egt zoo leuk altijd!
Met karbonkel ofso :grinning: éénoog!
verder keken we alleen nieuws uit de natuur …

Ik vond Karbonkel zo stom…^^ En een meisje uit me klas leek op Karbonkel, en daar pestten de jongens der altijd mee, dat was eigenlijk best wel heel zielig… Ze was scheel met van die grote ogen… Maar ik vond het niet zo leuk…:stuck_out_tongue:

haha ja ik vond hem ook eng ik heb iets voor de liefhebbers:
http://nl.youtube.com/watch?v=TevKw6SfE8E&feature=related
zit dit ook te kijekn super leuk om terug te zien

Ooh dat ken ik nog!
Dat keken we altijd in groep 3 ofzo o.O
En ik was echt zo bang voor Karbonkel ;p

echt grappig dat ik dat nu terug zie haha

ik wilde dat meisje mik altijd spelen ik was ook bang voor karbonkel

dat was gewoon zo eng. :expressionless:

Ik heb meerdere keren huilend onder de schooltafels gezeten omdat ik onzttend bang was voor karbonkel. :cry:
Na wat overleg ging ik altijd op de gang spelletjes doen als de rest van de klas Ik mik loreland keek, zo erg was het bij mij.

haha freaky, maar bij mij was het ook precies zo :grinning:
alleen mocht ik spelletjes onder de tafel van de juf doen want ze vond het zo sneu voor me als ik alleen op de gang moest :stuck_out_tongue:

Whaha als ik op de gang zat dan zeiden de juffen en meesters; ach meid, zijn jullie weer ik mik loreland aan het kijken?
Zo bekend was het dat ik er bang voor was :stuck_out_tongue:
Maar ja ik was toen net 6 dus. (A)

Dat was zo tof o.o
en een beetje eng :x

jhaaa dat keek ik altijd thuis :stuck_out_tongue:

met sokje & karbonkel whahah :stuck_out_tongue:

JAAAA !
echt diee oude tijden =P ! .
alleen karbonkel vondd ik wel dood eng & als
je op youtube ; ik mik loreland ’ doe echt leuk om te zien ! x

Wij keken ook altijd nieuws uit de natuur, en schooltv weekjournaal, saaie dingen in ieder geval… Mr ik mik loreland ken ik niet, waarschynlyk ben ik te jong om dat te kennen, k weet wel dat echt íédereen karbonkel eng vindt…

Amén :bowing_man:
Meer heb ik hier niet aan toe te voegen.

ik ken het niet, of iig niet meer… Wij keken ook nieuws uit de natuur, en schooltv, en huisje boompje beestje, en iets met een mol en een worm die onder de grond zaten ofzo :stuck_out_tongue:

ik vond dat synoniem staan aan pure horror!!

haha, ik ken dat hele ik mik loreland ofzo niet :stuck_out_tongue:
wij keken school tv weekjournaal & soms moffel & piertje ofzo. ik vond het wel leuk (a)

JA! dat was dus moffel en piertje! :stuck_out_tongue: