ik mag van m'n ouders niet naar hem toe.. help me please!!

heyy,
de titel zegt het al aardig…
ik zal even het hele verhaal vertellen ::
ik ging afgelopen herfstvakantie 3 dagen op kamp… vrijdagavond vertrekken naar het kamphuis en maandagmorgen weer terug naar huis. Op vrijdagavond was er een spel georganiseerd in het bos waarbij hulp was gevraagd van jongens uit de buurt… ik was daar samen met een vriendin aan het lopen en toen kwamen wel een paar aardige jongens tegen en het was heel gezellig, toen het spel afgelopen was gingen we weer naar het kamphuis ff wat drinken… zaterdag kwamen ze weer langs en toen hadden we nummers uitgewisseld en kreeg ik ‘s avonds een smsje met 2 liefdesverklaringen… van de ene jongen dat ik te leuk was voor woorden en van de ander jongen dat hij me stiekum best leuk vond… de 2e vond ik ook wel leuk :] en zondag kwamen ze weer :stuck_out_tongue: toen moesten we maandag weer naar huis en toen waren ik en m’n vriendin best verdrietig want dan moesten we ze missen… toen ik thuis was heb ik heel veel met die ene jongen gebeld en gemsnt enzoo… en 26 november kwamen ze met z’n 3en hierheen met de trein :grinning: het was een topdag :grinning: hij was echt heeel lief enzo <3 nu heb ik hem bijna een maand niet gezien en ik mis hem heeeeeeeel erg! :’( ik zou heel graag in de kerstvakantie met vriendinnen een dagje naar hem toe willen en daar komt ook het probleem van… ik heb aan m’n ouders gevraagd of ik met vriendinnen een dagje daar heen mag maar dat mag niet van m’n moeder en ze gaf 2 nogal waardeloze redenen:

1. ze vind het 3 appies (rare gasten ofzo… kweet ook nie precies wat dat zijn)
  2. R (de jongen waar ik zo goed als verkering mee heb) had de 26e wat gezegd tegen zijn moeder aan de telefoon :: ‘‘ik ga echt niet blowen hoor’’ en dat heeft mijn moeder verkeerd opgevat en denkt dat hij verslaafd is ofzo… terwijl hij nog nooit in z’n hele leven ook maar iets van drugs heeft aangeraakt en zij weet daar niks vanaf dus het is gewoon een vooroordeel…
    maar ik MOET gewoon naar hem toe… ik moet hem echt zien maar ik heb geen idee hoe… ik kan niet stiekum gaan want dan heb ik 2 maanden huisarrest en ben ik 2 maanden m’n mobiel kwijt :S dus ik wil graag m’n moeder overhalen dat ik mag maar ik heb geen idee hoe… weten jullie wat?
    help me alsjeblieft… kben best hopeloos op dit moment :frowning_face:

alvast bedankt!! dit was trouwens wel een erg lang verhaal xD

p.s. mijn moeder is niet makkelijk om mee te praten…
p.p.s. ik heb heel veel voor R over en hij ook voor mij :blush: <3

dus je hebt hem 2 keer ontmoet en je hebt ‘zo goed als verkering.’ ok.

Nodig hem bij jou thuis uit?

Misschien kun je vragen of hij nog een keer naar jou toe kan komen. Dan kan hij even goed je moeder ontmoeten en zal ze inzien dat het gewoon een goede jongen is :slightly_smiling_face:

Stiekem, stiekem, stiekem, STIEKEM.

Voor de rest vind ik het idee van hatemorning wel een slim idee. Ik zou mijn dochter van 15 ook niet door het land laten reizen, om een of andere random jongen te zien, die ze pas twee keer gezien heeft. En al helemaal niet als ik zo’n vervelende indruk van hem heb gekregen. Dus zorg dat die indruk weg gaat.

Haha, dit klinkt best stom, maar ik snap jouw moeder best wel goed.
Het is voor jouw ouders niet fijn om niet te weten in wat voor situatie je terecht komt, vooral omdat je moeder ook zo’n slechte indruk van hem heeft.
Laat anders, als je dat niet te kinderachtig vindt, jullie ouders met elkaar bellen ofzo?
Dat weet je moeder dat het vertrouwd is (:
En anders inderdaad bij jou thuis uitnodigen.

voor alle duidelijkheid ik heb hem 4x ontmoet… voor de rest heel veel gesproken… Nog een verduidelijking ; hij is al een keer hier bij mij thuis geweest en ze hebben best een goede indruk achtergelaten behalve dat van dat blowen aan de telefoon…en hij wil ook wel weer hierheen komen maar hij is een beetje blut + om hierheen te komen is niet bepaald goedkoop. Onze ouders met elkaar laten bellen zal ik eens over nadenken wie weet kan het helpen :slightly_smiling_face:
Ik zit nu te denken om mijn moeder een mail te sturen met alles wat ik er van vind… Ik vind namelijk dat ik al vaak genoeg alles heb gedaan wat mijn ouders zeggen en daar ben ik niet bepaald gelukkig van geworden… ik wil nu gewoon een keer doen wat ik wil… en daarbij ik ga dan met vriendinnen daarheen dus eigenlijk is het gewoon een leuk dagje uit (in mijn mening)