Ik mag van mijn moeder niets bestellen.. !

Je leest het. Ze word heel de tijd boos als ik erover begin. Zeker toen ik de online shop van topshop liet zien. Het gaat haar om de verzendkosten… Ze zegt dat je niet altijd vooraf kan weten wat de verzendkosten zijn, en dat als je het vanuit het buitenland besteld het nog duurder word.

En als het niet past moet je het weer terug sturen op het postkantoor (ofzo) en dat kost ook weer geld…

Ze had een keer iets voor ons hondje gekocht, 2 mandjes en nog wat spulletjes. Bij elkaar iets van 150,- en toen kwam de verzendkosten er nog bij (weet de prijs niet) en nog andere kosten van de mensen die het moeten brengen ofzo:S

dus nu mag ik niets bestellen ppff !

Weet iemand wat ik hier aan kan doen…?

Ik denk dat er niks aan te doen is.
Misschien kun je voorstellen of jullie een keer naar Londen kunnen?
Voor vakantie bedoel ik.

ik weet niet precies wat je ertegen kan doen, maar de verzendkosten van topshop zijn 5 pond, maakt niet uit hoeveel je besteld

Dan betaal jij de verzendkosten toch?

Ik vraag het aan haar. Maar ik denk alsnog dat ze het niet zo goed vind omdat als het niet past we het weer moeten terug sturen en dat ook weer geld kost. En ik heb pas een nieuwe camera en een nieuw bed gekocht dus kheb ook niet zoveel meer…

dan zeg je dat als het niet past jij het van je eigen geld terugstuurt/ kleding houdt en betaald, andere oplossing zie ik niet…

zeg dat (naam van een vriendin) daar ook heeft besteld en dat het heel goede kwaliteit is en dat de verzendkosten gewoon 5 pond blijven enz.

werk je? als je werkt kun je als argument geven dat je zelf voor je geld werkt en daarom zelf wilt bepalen waar je het aan uitgeeft (: als je moeder ervan uitgaat dat zijzelf de kosten vergoedt vind ik het wel redelijk dat je niks mag bestellen, het is dan ten slotte haar geld.

gewoon zeggen dat jij alles betaald, als je het goed uitzoekt is het zoiezo wsl niet duur

dan betaal jij de verzendkosten toch???

En ja weet niet hoe oud je bent maar als je niet oz oud bent dan snap ik ook dat je niet mag bestellen…

Nee, ik werk niet… Ik ben 13… hihii.
maar ik weet nu wel de verzendkosten van topshop dankje !

mmmm oke… dan snap ik dat je neit mag bestellen… misschien kan een vriendin het voor je bestellen?

Ik denk niet dat ze dat doen… maar ik ga het wel proberen :stuck_out_tongue:

ja of samen met vriendin(nen) bestellen. dan zijn de kosten nog minder

De verzendkosten bij een internet winkel worden niet hoger. Dit is vooraf uitgerekend en ook goedkoper dan de gemiddelde pakket post in Nederland.(6,75 is de pakketpost en bij de h&m bijvoorbeeld zijn de verzendkosten 4,90)
En alleen als je iets uit een ander continent besteld krijg je er nog geld bovenop bij de douane, maar alleen als je pech hebt.

Heb je je eigen rekening? Anders kan je die aanvragen daar heb je sowieso recht op. En dan gewoon lekker zelf bestellen, het is toch jouw geld? Of bestel samen met een vriendin die al ervaring heeft.

Als je twijfelt over de maten moet je het gewoon niet bestellen, maar vaak staan er afmetingen bij, bijvoorbeeld bij een shirtje en dan meet je je eigen tshirt op en dan zie je hoe de maat valt.

Je moeder moet niet zo stom doen, dat zijn nou 2 keer iets heel duurs heeft gekocht is niet jouw schuld. Ik koop en verkoop heel veel en al best lang veel dingen en ik ben er alleen maar voordeliger mee uit! En zo gunt ze jou ook niet de ervaring om het zelf te leren, en de verantwoordelijkheid.

bij mijn moeder gaat het om de betaalmogelijkheden ;p
overschrijvingen, geen probleem, maar creditcard…

mag het ook niet als je alles betaald?

succes nog he!

Dankje =)
Dit laat ik haar echt lezen xd