Ik mag niets met mijn haar doen.

[i]Titel zegt al genoeg, heb al 16jaar lang lang haar! mag het niet knippen, of stijlen.
heb een ontzettend grote klittenbos die veel pluist en ik haat het.
Nu wil ik al 5jaar lang, laagjes in mn haar, dooie punten eraf ( ja mn moeder knipt t nooit + mag niet naar de kapper dus ik heb een prachtig dood kapsel. )
Maar zelfs dit mag ik niet.
Nu zegt ze net boos toen ik er weer over begon : JA FLIKKER MAAR NAAR DE KAPPER VOLGENDEWEEK LAAT JE MAAR ALLES ERAF HALEN!

nu zal ik dr hebben ook, volgendeweek stap ik hier binnen met kort haar.

Terecht of niet? [/i]

…waarom mag je dat niet van je moeder :’)
hoe oud ben je…

Van wie mag je dat niet doen? Ik vind het een beetje vaag allemaal …

Ja natuurlijk ben je terecht!
Waarom mag het dan niet van je moeder?

Huh, je mag niet naar de kapper?
Wie knipt je haar dan?

Ik zou in ieder geval gewoon gaan naar de kapper, neem aan dat je het toch ook gewoon zelf kunt betalen?

Mag het niet van mn ouders nee,

En ik ben 16… begin 't nu echt zat teworden.

Heeft ze er een reden voor inderdaad? Ik zou inderdaad lekker naar de kapper gaan en laagjes laten knippen. Nouja dat zeg ik nu wel, maar dat lijkt me wel 't beste.

Waarom zou je niet naar de kapper mogen?

Waarom zou je in godsnaam al 5 jaar niet naar de kapper mogen gaan? Dan is je haar toch dood ofzo? (Ja meiden, begin nu niet van “technisch gezien leeft haar niet”)

Of lees ik dit nou verkeerd?

Nou mn moeder had vroeger ook heel lang haar, en ze mocht t niet afknippen, uiteindelijk na lang zeuren deed ze het en hd ze spijt ? :confused:
nu denkt ze dat ik het ook krijg en dat het ‘nooit’ meer aangroeit.

Waarom mag je in hemelsnaam niet naar de kapper? Het is toch joun haar?
Je mag zelf weten wat je ermee doet, en als je je haar in laagjes knipt en dooie punten weg doet dan is het vast nog wel lang… dus je moeder hoeft hier toch niet boos om te worden ;o

Ga naar de kapper, zoek een prachtig kort kapsel uit, en laat het trots aan je moeder zien.

wow ik vind dit écht vaaaaaggg, hoe komt je moeder erbij dat dat niet mag?

Ik zou niet puur om haar te jennen je haar kort knippen. Doe gewoon lekker wat je wil. Bovendien werk je? Want als het van haar niet blijft mogen dan ga je toch van je eigen geld naar de kapper.

Ja idd. maar ik ben weet gewoon dat ze zo boos word dat ze me wat aan wil doen,
ofzo

Ik zou het niet kort laten knippen alleen maar om haar te pesten. Dat is zonde van je lange kapsel. Maar ik zou zeker even langs lopen bij een kapper om te kijken wat er mogelijk is…

Heeft je moeder eigenlijk een reden waarom je er niks mee mag doen? Is ze jaloers of zijn jullie gelovig?(nvm las het al)

ik zou dan niet ineens een kort kapsel nemen, maar wel de dode punten eraf laten halen, want het groeit misschien nooit meer aan, maar mooi is het meestal niet! en alleen de dode puntjes eraf is geen grote verandering dus als ze dan helemaal flipt, tja… kunnen ze beter het probleem bij zichzelf zoeken (al zou ik niet in jou schoenen willen staan)

Vraag waarom je je haar niet mag laten knippen?

En anders zou ik als ik jouw was gewoon naar de kapper gaan, en je haar mooi laten knippen zoals jij wil! niet expres kort gaan doen om haar te pesten.

gewoon lekker naar de kapper gaan en je haar knippen zoals je t zelf wilt.
dan ziet je moeder ook wel dat je je er beter bij voelt.

wow wat een onzin… Naar de kapper is gewoon een soort onderhoud wat nodig is voor je haar? (nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al een tijd niet geweest ben…) Maar jij bent fucking 16:P dan mag je toch wel zelf bepalen wat je met je haar doet? Ga gewoon naar de kapper en doe het hoe je het wilt, betaal er zelf voor en dan kan je moeder moeilijk boos worden. Het is niet dat je je haar kaal scheert of het paars verft.