Ik mag niet naar Fris;-(

Heey allemaal
Deze zondag word ik 12 en ik zou dan heeel graag naar Fris willen maar dat mag niet van mijn ouder omdat ze het niet goed vinden dat ik word geschuurd enzo
Mijn vragen zijn nu dus:
1.vinden jullie dat er foute jongens op Fris afkomen?
2.hoe moet je schuren?
Alvast heel erg bedankt

je moet aan je ouders laaten zien hoe verantwoordelijk je kan zijn misschien mag je dan wel :sob::muscle: en feesten :beer: en er koomen helemaal geen foute jongens op af en als je wil schuuren dan moet je gewoon een beetje met je kont rondjes draajen tegen die jonge die je schuurt

Okee benankt ik ga het proberen

Moet je ook niet willen, geloof me. Over een paar jaar ben je je ouders dankbaar dat ze je dit hebben verboden.

NIET DOEN! Hier krijg je later echt spijt van.
Ik begrijp je ouders volkomen, ik zou er ook nooit naartoe gaan. Er lopen hele foute kinderen bij die je niet in je buurt wilt hebben.
Ik zou er niet naartoe gaan, gewoon een leuk schoolfeest ofzo is toch ook leuk?

Fris heeft een sletten stempel gekregen na alles wat daar is gebeurt. Geen worden dat je ouders het niet oké vinden dat je daar heen gaat.

Je bent nog hartstikke jong,
Er komt vanzelf een leeftijd je meer mag van je ouders en wie weet kom je nog iets anders tegen dan Fris, wie weet een schoolfeest inderdaad

ik ben er laatst naar toe gegaan… ja blijf maar voor een paar jaar thuis
ook iets wat ik dus nooit meer doe
muziek was leuk enzo maar de jongens…alleen maar schuren
zie het zo er is zo een opgedoft meisje die in de hoekjes gaat staan(als je niet geschuurd wilt worden ga dan niet in je eentje naar de hoekjes)
daarna is er zo een jongen die ziet het meisje wel zitten…en dan pakt hij haar bij de heupen en gaat zij langzaam op de maaat van de muziek met haar billen tegen het schaamgedeelte van de jongen aan…Wil je dat?
serieus en dit moet ik op mijn 12de weten?
ik ga vanaf nu met me echte vriendinnen een meidenavond houden … thuis
ik wacht wel tot de middelbare als er dan schoolfeestjes zijn

Schuren ze ook jongens? hihi

Echt geloof me hier wil je niet naartoe. Ben er zelf vroeger een keertje geweest en stond gewoon wat bij vriendinnen en in eenkeer uit het niets begint zo’n jongen me te schuren :blush: Daarna ben ik ook nooit meer geweest…

Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/frisfeesten.-166026.0.html