Ik mag niet in de kamer van mijn vriendje slapen (apart bed)

Ik ben kristen, 17 jaar en heb een probleem,
Ik mag niet in dezelfde kamer, op een luchtbed slapen als mijn Britse vriendje waar ik nu al een jaar een lange afstands relatie mee heb en regelmatig skype. :dry:

Ik heb hem een keer ontmoet in amsterdam voordat hij terug ging naar london
Volgende week ga ik naar london en logeer ik bij hem thuis.
Mijn 26 jarige Zus en haar noorse vriend gaan naar london omdat mijn moeder niet mee kon (gelukkig)
en logeren in een hotel. Nu mag ik op een luchtbed slapen in mijn vriendje’s kamer en ookal weet mam dat ik die paar dagen *karma* Ongesteld ben, en dat ik niks ga uit lopen halen met hem,
Mag ik niet op zijn kamer slapen. ik mag niet eens alleen met hem in een ruimte staan zonder dat mijn moeder boos wordt.

Nu wil mijn moeder dat zijn ADHD broertje op zijn kamer slaapt ipv mij, Dit betekent dat hij geen oog dichtdoet en dat ik in een te klein bed moet slapen in een andere kamer.
Kom op zeg, ik word ongesteld op die 4 dagen, zie hem pas voor de tweede keer in het echt terwijl ik hem ontzettend mis altijd en moet een jaar wachten voordat ik hem weer kan ontmoeten in het echt.
Ik heb geduld hoor maar als mam mij het echt vervelend wil maken heb ik de neiging vervelend terug te doen. Hij heeft nauwelijks vakantie door zijn zwemwedstrijden en dagelijkse training en zwemles. (hij doet aan topsport)

Mijn vraag is, Wie is dit gebeurd? Wat kan ik doen en moet ik echt een jaar wachten?
(we hebben al meer dingen… uitgewisseld zegmaar)

Je hebt naar je moeder te luisteren als je bij haar in huis woont. Je kan alleen met haar erover praten waarom ze niet wil dat jij bij hem op de kamer slaapt, want heeft ze daar een reden voor gegeven?

Maar als zij nou zeker weet dat er niks gaat gebeuren en haar moeder weet dat ze ongesteld is, slaat het toch nergens op?

Is er een reden voor dat je niet bij hem op de kamer mag?

Dit. Ik kan begrijpen dat je moeder niet wil dat je met iemand samen slaapt (ookal ben je ongesteld)die je nog maar 1-2 keer hebt gezien.

Toevallig, van beide het eerste bericht? :’)
(Edit: van ts en wastedyouth dus)

Anyways, eens met Falathiel. Ik snap dat het vervelend voor je is, maar je hebt je aan de regels van je moeder te houden. Ik zou zeggen; laat het varen en geniet van de tijd die je met hem samen hebt. Je hiermee blijven bezighouden lost niets op.

Ik had het gewoon gedaan. Alsof je moeder langs komt om het te controleren.

Dit.

Dit idd. Je moet idd wel naar je moeder luisteren maar ja ik vind dat er soms uitzonderingen zijn. Ik zie hier echt geen kwaad in…

^

ze denkt dat ik gelijk ‘‘het’’ ga doen met hem :confused:
Ik ga dit niet doen voor mijn 18de, het is alleen op dezelfde kamer in een apart bed slapen, en ik zie hem Dagelijks op skype met webcam chat ^^

Ze denkt dat ik gelijk iets ga doen met hem, terwijl ik, als ik ongesteld ben, natuurlijk niks ga en kan doen. ik lig dan met buikpijn op bed en ga heus niks uithalen, dat weet mijn moeder ook best.
Ik ben niet het type dat gelijk de eerste maand samenzijn al het bed in duikt, ik ben hier niet eens aan toe en hij ook niet. Dit heb ik uitgelegd maar toch doet mam vreemd erover, Ze heeft zelf nare ervaringen gehad.

mijn moeder heeft hem samen met mij ontmoet in amsterdam en we zien elkaar dagelijks met de webcam,
En als ik ongesteld ben lig ik met gigantische pijn op bed, ik zou echt niks proberen dan ookal is het mogelijk, wij zijn er allebei niet aan toe om uberhaupt seks te hebben

Dit inderdaad

Als je niet bij hem op de kamer mag slapen betekent het niet dat je niet de hele avond niet bij hem mag zijn :wink:

Ik snap het probleem niet. Je bent 4 dagen bij hem, als je slaapt zie je elkaar toch niet dus kun je prima op een andere kamer liggen lijkt mij. Je moeder is gewoon bezorgt. Ik bedoel, hoe vaak hebben jullie elkaar al in het echt gezien. Niet vaak denk ik?

Idem.

!!