Ik ben kristen, 17 jaar en heb een probleem,
Ik mag niet in dezelfde kamer, op een luchtbed slapen als mijn Britse vriendje waar ik nu al een jaar een lange afstands relatie mee heb en regelmatig skype. :dry:
Ik heb hem een keer ontmoet in amsterdam voordat hij terug ging naar london
Volgende week ga ik naar london en logeer ik bij hem thuis.
Mijn 26 jarige Zus en haar noorse vriend gaan naar london omdat mijn moeder niet mee kon (gelukkig)
en logeren in een hotel. Nu mag ik op een luchtbed slapen in mijn vriendje’s kamer en ookal weet mam dat ik die paar dagen *karma* Ongesteld ben, en dat ik niks ga uit lopen halen met hem,
Mag ik niet op zijn kamer slapen. ik mag niet eens alleen met hem in een ruimte staan zonder dat mijn moeder boos wordt.
Nu wil mijn moeder dat zijn ADHD broertje op zijn kamer slaapt ipv mij, Dit betekent dat hij geen oog dichtdoet en dat ik in een te klein bed moet slapen in een andere kamer.
Kom op zeg, ik word ongesteld op die 4 dagen, zie hem pas voor de tweede keer in het echt terwijl ik hem ontzettend mis altijd en moet een jaar wachten voordat ik hem weer kan ontmoeten in het echt.
Ik heb geduld hoor maar als mam mij het echt vervelend wil maken heb ik de neiging vervelend terug te doen. Hij heeft nauwelijks vakantie door zijn zwemwedstrijden en dagelijkse training en zwemles. (hij doet aan topsport)
Mijn vraag is, Wie is dit gebeurd? Wat kan ik doen en moet ik echt een jaar wachten?
(we hebben al meer dingen… uitgewisseld zegmaar)