Ik mag niet bij hem slapen

Ik vind als je 14 bent en je hebt 2 maanden het nog best vroeg om dat t doen…
Ik zou gewoon nog even wachten… dan zien je ouders dat het ‘‘serieus’’ is tussen jullie en mag het vast wel

wacht gewoon even, praat zo af en toe met je moeder erover en vraag wanneer zij vind wanneer het wel mag?

delete

Dan nog, vind ik het vrij vroeg, ik vind het zoiezo als je nog ‘‘jong’’ bent (16/17 of jonger) het vroeg om na 2 maanden bij iemand te slapen. En ik vind ook nog niet dat je iets na 2 maanden serieus kan noemen…

Ik begrijp je moeder wel. 2 maanden is nog niet echt héél lang, er kan eigenlijk nog veel mis gaan dan. En je bent nog redelijk jong. Wacht gewoon nog even, na een tijdje mag het heus wel hoor :slightly_smiling_face:

Ik snap het wel van je moeder hoor. Komop, 2 maanden? En 14 jaar? Nah, ik zou gewoon wachten als ik jou was :stuck_out_tongue:

Het is inderdaag best wel vroeg, maar als je echt graag wil kan je alleen of met je vriendje naar je ouders toe gaan het zeggen dat je echt nog geen seks wil maar dat het gewoon gezellig is.

Je bent veertien…

Als het echt heel serieus is tussen jullie, kun je later heel vaak bij hem slapen, dus zo erg is het niet om nu even te wachten? : )

Nou, je moeder heeft gelijk…

ik heb dus eigenlijk het zelfde als jou… en ik snap je ook echt helemaal!
ik hoef ook niet metteen seks te hebben. gewoon voor de gezelligheid en dat je langbij elkaar kan zijn, in plaats van dat je om half 6 weer naar huis moet ofzo…
ik weet ook niet wat je eraan kan doen… wachten?

ik vind ook dat je moeder gelijk heeft, je bent 14? ookal gaat het niet om seks je bent echt jong? en je hebt nog maar 2 maanden? Als et serieus wordt dan heb je vast nog wel genoeg mogelijkheden om wel bij elkaar te slapen;p

Je bent 14, oké. Zou kunnen. Maar jullie zijn pas twee maandan samen dus kom op?

ik ben 18 en heb meer dan een jaar met mn vriend (20 jaar))
en ik mag nog steeds neit bij hem slapen.
als hij hier slaapt, slaapt hij dan beneden op de bank…
en nee wij doen dit ook niet voor de seks, want dat kan je ook gewoon doen in de ochtend/ middag?
dus ik snap niet waarom savonds zo moeilijk is.

als je wat meer maanden met hem hebt zal ik dat tegen je ouders zeggen,
dat je ook gewoon seks kunt hebben sochtends en smiddags, dus niet perse savonds. meeste ouders denken van ohja goed argument -hielp bij mn vriendinnen op die leeftijd-

maar neit bij de mijne -.-"
GOODLUCK!

Vind je het gek?

Het is misschien wel vroeg, en nog niet zo serieus, daar hebben je ouders gelijk in.
Maar zou het wel mogen als het gewoon een vriend was?
Als het bij hen alleen gaat om of jullie sex hebben zou ik gewoon uitleggen dat jullie alleen maar gezellig lekker lang bij elkaar willen zijn. Zonder sex.
Ik heb ook tot mijn 15de (bijna 16de) bij hem geslapen zonder sex.
(Ookal kende ik hem al vanaf mijn derde en logeer ik ook al zo lang bij hem, dat is toch anders.)