Ik mag m'n haar niet meer verven..

Ik zou er ook depressief van worden :")
Het is echt prut om in de spiegel te kijken en iets te zien waar je niet blij mee bent. Ookal is het een verkeerde haarkleur, een scheve neus of acne. Het blijft prut.

Koop anders zo een busje blondspray.
Ik denk dat je je haren niet meer mag verven van je ouders?
Ze zullen denken dat die blondspray gewoon een haarspray is, maar ondertussen maakt hij je haren wel een paar tinten lichter.
Is misschien net de oplossing voor jou om van die lelijke kleur af te komen.
als je die spray in je haren doet en eventjes in de zon gaat zitten schijnt die beter te werken.
Maar er zit wel een beetje spul in wat ook in haarverf zit, dus ik zou het niet hele dagen later zitten, maar na een paar uur uitwassen.
( weet niet precies hoelang je het het beste kunt laten zitten)

Kun je krijgen bij bijvoorbeeld de kruitvat!
is ook helemaal niet duur, zowizo onder de 10 euro
En het gaat geleidelijk aan dus je moeder zal het niet meteen zien, maar er komt wel degelijk verschil :slightly_smiling_face:

Nee, je wordt er niet letterlijk depressief van. Echt niet.

Je moet gewoon nooit meer kleurspoeling gebruiken. En nu gewoon verven, klaaar.

Ik wil niet heel veel zeggen, maar blondspray is gewoon bleken. En als je al niet mag verfen, mag je dat helemaal niet, dat is veel slechter voor je haar. Bovendien heeft blondspray niet de garantie dat het blond wordt. Je ontkleurd dus het kan elke mogelijke kleur worden. Plus blondspray blijft doorwerken en hoe warmer het wordt, hoe meer de kleur verkleurd.

Dus als je dan toch iets met je haar gaat doen, doe dan in ieder geval geen blondspray.

Je mag het niet verven, maar je vraagt wel hulp over hoe je het moet verven, want zolang je met de haarkleur die je nu hebt rondloopt ben je depressief en je kan niet drie weken wachten tot de vakantie. Logisch.

een spoeling is sowieso niet echt schadelijk voor je haar!
als je moeder ziet hoe jij je voelt als je in de spiegel kijkt veranderd ze misschien van gedachte.
ik heb mijn haar al zo vaak geverfd joh, het leeft nog steeds gewoon. het is maar net hoe je met je haar omgaat zeg maar.

Ja eh… dan typ het ook niet. Het is voor sommige mensen heel irritant als je zomaar met het woord depressie strooit, je weet dan duidelijk niet wat het echt inhoudt.

ik zeg je alleen dit:
die van de hema is heel slecht,
het werkt wel, dat is het probleem niet,
maar het is heel slecht voor je haar,
je kan het zelf nog beter gewoon verven!
+ verven is sneller,
dus als het gaat om wat slecht is
die blondspray als laatst,
ik heb het gebruikt en mijn haar ziet er niet meer uit
de puntjes zijn heel snel dood
gaa het vanmiddag 1 mallig naar mijn oude kleur verven,
dat kan je natuurlijk ookdoen (:
of weer een spoeling?

dit lijkt my het beste,
je moet zelf maar kijken wat je doet,
maar depresief worden zou ik sowieso niet kiezen

Misschien kan je je haar met antiroos shampoo wassen? Dat maakt een spoeling minder. Weet niet hoe erg het zal helpen, want ik weet niet hoe je haar er nu uit ziet, maar het is iig niet slecht voor je haar!

als je bleekt kan je haar tog wit worden
en ik zou wel zoon blondspray kopen want als ik in de zon ga liggen zonder iets met of in mijn haar te doen wordt het ook lichter:)

als je je haar heel vaak gaat over verven wordt het later als je oud bent heel er dun

wat voor soort haar je hemt ligt er ook aan

als je het met antiroos schamppo wast dan gaat de verf er sneller uit;) misschien dat dat werkt?

Foto???

Ontkleuring gebruiken?
of mag dat ook niet?

Verven is NIET slecht voor je haar! Als je lang genoeg wacht (6 tot 8 weken) om het opnieuw te verven, is verven absoluut niet slecht voor je haar. Sterker nog, het kan een positieve invloed hebben op je haar (mijn haar wordt er dikker, voller en sterker van) Ontkleuren/bleken/peroxideproducten gebruiken daarentegen is WEL slecht voor je haar. Zie dat veel mensen dat concept niet zo goed snappen dus wou het even recht zetten.

Maar van wie mag je het niet verven dan? Je moeder?

ik heb even een snel vraagje, ik heb haar tot op m’n schouders en wil graag ombre hair. zou dat staan bij deze lengte of zou ik nog even door laten groeien?

ik heb perongeluk ook een soort ombre hair (boven licht, onder donker) en ik heb het tot mn schouders, en ik vind het persoonlijk zelf niet mooi, het is te kort om mooi in elkaar over te laten lopen.

@Phantazy:
ja precies dat dacht ik ook al, ik zag wel een filmpje op youtube van een meisje met een lange bob en zij had het ook. (zelf gedaan) en bij haar was het echt super mooi. maar goed ik wacht nog wel af, want ik wil wel graag iets heel anders een keer met m’n haar, maar wat…