Ik mag m'n haar niet meer verven..

k

Foto?

Maar, gewoon in een soort doek wikkelen ofzo en zeggen dat je Moslim bent geworden, dat deed iemand hier een keer toen ze een hele erge bad hairday had, ik moest er wel om lachen.
Maar trouwens; een spoeling is toch niet echt helemaal verven? Misschien kun je even Googelen wat je het best kan doen.

Als je het pas 1 keer hebt geverfd met een spoeling is het echt niet super schadelijk :pensive: Je haar gaat er niet gelijk dood aan.
Neem mijn haar, meer dan 50x geverfd, rond de 20x ontkleurd enz enz, elke dag de stijltang erin, DAT is dood ='D

Tja, ik zou niet echt weten wat je daar aan kan doen.
Misschien natuurlijk kleuren, met henna ofzo? xd

Tja, ik zou niet echt weten wat je daar aan kan doen.
Misschien natuurlijk kleuren, met henna ofzo? xd

Henna over chemisch gaat niet, tenzij je even uittest met een plukje of het geen reactie heeft.

eem gewoon een kleurspoeling van heel licht blond erin gooien. of bij de drogist van die lightner pakjes kopen, weetnie of het uberhoubt bij blond in de buurt komt maar met zulke dingen zoals blond spray en lightners kun je het lichter “kleuren” duss misschien is dat wat… & anders gewoon een muts opdoen

Je haar voor 1 of 2 keer verven is echt niet schadelijk. Maar het 60 x ofzo verven wel of ontkleuren en stijlen,verven.föhnen etc. Dus een 3e keer kan huis geen kwaad. En als je het niet mag verven vraag aan je ouders of je naar de kapper mag die hebben er toch verstand van :stuck_out_tongue:

Een spoeling is toch lang niet zo schadelijk als haarverf? En als het een spoeling is, kun je het er dan niet uitspoelen als je het heel veel en goed wast? :slightly_smiling_face:

je kan het met henna verven is juist nog goed voor je haar ook.
Plus als je donkerder verft hoef het niet slecht te zijn tegenwoordig is veel haarverf zonder ammoniak.

Als het 3 maanden of meer geleden is kun je het weer opnieuw met een spoeling doen. Als je er eentje neemt zonder ammoniak zal je haar daar niet zo heel erg kapot van gaan. Permanente verf is veel slechter.

Zo slecht voor je haar is verven niet. Mijn kapper zegt zelfs dat het niet heel slecht is dus misschien kun je dat zeggen =P

en anders idd met henna en dat is goed voor je haar =)

koop zon kleur spree je weet wel zon dig wat ze met carnaval gebruiken

Het is net zo slecht als 3x per week stijlen/krullen.

Er letterlijk depressief van worden?
Come on…

In elk geval…
Ik zou henna proberen.

^ Indd, als je daar al depressief van wordt :stuck_out_tongue:
Maar Henna kan niet over ‘‘verf-van-de-kruidvat’’ om het zo te noemen, of heb je het bij de kapper gedaan? Nouja ik verwijs je sws naar de kapper.

Als je met henna verft kun je het zolang dat er op zit niet met chemische verf meer verven trouwens.

Tsjah, als het echt niet mag… Het is niet alsof je haar groen ziet ofzo. Je vind het gewoon een lelijk kleur. Een maandje is zo om en het is niet alsof je mensen je aanstaren… Er zijn echt veel ergere dingen dan dat! Bijvoorbeeld een enorme wijnvlek in je gezicht! En dat draag je dan mee voor je hele leven.

Dus stop met een drama queen te zijn en accepteer het!

je kan ook bij de hema een spary kopen dat jehaar een paar tinten lichter naakt
het werkt echt want ik heb hem zelf ook en iedereen zei de volgende dag: huh heb je je haar geverft?:slightly_smiling_face:
xx

maar ik zou niet te vaak doen dan wordt je haar droog en voelt het net als stro en dan moet je drie keer doechen en dan is het er nog niet goed uit dat drooge gevoel :frowning_face: