Ik mag mijn haar niet meer stijlen

Heey :wink:

Ik heb een groot probleem , Vroeger ( voor ik het bestaan van de stijltang wist) had ik golven , nu stijl ik het … Maar stijlen is niet egt super voor het haar en nu splitst het. Ik mag het van mijn mams niet meer stijlen …Weet iemand iets om haaar over te halen?

Als jij met een kaal hoofd rond wil lopen zou ik gewoon stiekem doorgaan met stijlen.

Ehm, luister gewoon naar haar, mja eigen keus als je met lelijk gespleten haar wilt lopen.

Gebruik je er verzorgende producten voor? Zeg anders dat je die gebruikt/zul gebruiken. En stijl het niet elke dag, maar om de dag ofzo…

ik denk dat je ma toch wel gelijk heeft, als je doorgaat met stijlen wordt het echt heel lelijk, door die gespleten haren.
Je hebt ook creme’s en stijl shampo’s waar je haar ook stijl van wordt. misschien dit maar eens proberen?

Stijlen is wel slecht voor je haar.
Probeer het niet altijd te stijlen en zeker niet elke dag.
Als je stijlt gebruik dan sowieso een goede heat protector.

Waarom wil je zo graag stijl haar hebben? Ik zou een moord doen voor golvend haar! Je haar iedere dag stijlen is hartstikke slecht, luister naar je moeder en houd ermee op.

Ik zou je haar ten eerste wat beter gaan verzorgen dan. Zodat je haar weer even bijkomt.

Als je, je moeder wilt overhalen, tjah. Ik zou het niet weten. Als je toch je haar wilt stijlen moet je dat gewoon doen. Alleen wel met de goede verzorging, en zorgen dat je niet elke dag je haren stijlt enzo. Verder zou ik het ook niet weten meis…

het gaat echt heeeeel erg splijten. Je moet daarna ook een heel stuk eraf knippen, dat zou jammer zijn. Ik heb het zelf meegemaakt, want ik stijlde ook vaak…

:metal:

als je zo wil eindigen:

http://www.healthcareandbeautytips.com/wp-content/uploads/2009/08/damaged-hair.jpg

zou ik het lekker blijven stijlen.

Je haar gaat er alleen maar slechter van worden inderdaad. Je kunt gewoon zorgen dat je een goede hitte beschermende spray (serum) gaat gebruiken. En probeer met je moeder een compromis te sluiten. Bijvoorbeeld drie keer in de week gebruik je de stijltang. Je kan ook gewoon twee keer per week een goed verzorgend haarmasker gebruiken.

laat de puntjes van je haar regelmatig knippen, gebruik serum, en stijl je haar niet op dagen dat je het huis niet uitgaat.
dan kan je je haar best blijven stijlen :slightly_smiling_face:

Nah, ik zou lekker naar je moeder luisteren als ik jou was.

Ik zou naar je moeder luisteren. Je haar altijd stijlen is echt heel slecht.

Ik zou het niet meer stijlen als ik jou was. Een meisje bij mij op school verfde haar haar elke week en stijlde het ook elke dag. Op een gegeven moment begon haar haar uit te vallen en kreeg ze kale plekken op haar hoofd. Zij liep ongeveer 2 jaar met een pruik. En nu heeft ze heel kort haar.

Stijl het op de dag dat je je haar wast. Dan kun je nog twee of drie dagen met het steil haar rondlopen voordat je het weer wast. Gebruik beschermende shampoo en heat protect gerei voor het stijlen. En laat regelmatig knippen.

NIET stijlen
geloof me, ik deed het iedere dag, en mijn haar is/was nu zo ongelooflijk dood dat je er echt niks meer mee kan
nu stijl ik het een halfjaar niet meer, en het begint er langzamerhand een klein beetje beter uit te zien

je kan je haar wel lelijk vinden zonder te stijlen, dat vond ik ook. maar je gaat er aan wennen hoor! (:

gewoon echt stoppen, meisje die ik ken heeft ook jaren lang haar haren gestijlt en ik vind dat er niet uit zien, zo ontzettend lelijk en zo ontzettend slecht voor je haar, dus gewoon niet meer doen !

je kunt wel als je haar nat is het strak naar beneden kammen dan heb je meestal nog wat minder krullen.