Ik mag hem niet zien.

Waarschijnlijk is dit het zoveelste topic van een meisje dat haar vriend niet mag zien van haar ouders, maar wilde toch mijn verhaal even apart uitleggen en hoop dat jullie advies voor me hebben.

2,5 maanden terug kwam ik bij een bezoek aan een universiteit een jongen tegen. Niet in de universiteit zelf, maar in de mac donalds ernaast. Een vriendin van me stond op zijn teen, waarna we aan de praat raakten en samen, zijn vrienden en de mijn vrienden, hebben we de maaltijd genuttigd.
Eenmaal thuis zag ik dat hij mij op facebook had toegevoegd en opnieuw raakte we aan de praat. Na 2 weken via msn en skype te hebben gepraat hebben we opnieuw een keer afgesproken. Dit zonder dat mijn ouders ervan af wisten. We zoenden en het was leuk en gezellig. Na deze keer besloot ik mijn moeder het verhaal te vertellen, alleen gelijk reageerde ze heel negatief en zei dat ze geen zin had in een jongen van ver weg, na mijn ex die ook niet uit mijn eigen woonplaats komt. (zijn woonplaats is 40 minuten met de trein voor mij ). Ik besloot nog een keer met hem af te spreken, zonder dat mijn ouders het wisten, en daarna nog een keer en nog een keer. Alleen de laatste keer ging t fout. Ik had gezegd dat ik met een vriendin naar de stad was om te gaan shoppen, maar in werkelijkheid was ik bij hem. Toen ik thuis kwam voelde ik de bui al hangen, want mijn ouders deden anders dan normaal. En ja hoor, na een tijdje vertelden ze me dat ze zwaar teleurgesteld waren dat ik naar die jongen toe was.
Sindsdien mag ik hem niet meer zien, met de reden we hebben geen zin dat je elk weekend heen en weer reist, de ruzie als je er niet heen mag en je vind elke week een ander leuk. Dit laatste is echter niet waar. Zelf denk ik dat ze bang zijn dat ik binnen no time met hem het bed in duik… Maar dit is niet mijn bedoeling, en de zijne naar mijn idee ook niet.
Verder is het ook zo dat hij op begeleid kamer wonen woont. En dat schrikt mijn ouders denk ik ook een beetje af.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, praten heeft niet heel veel zin. Dat heb ik al geprobeerd, maar uiteindelijk loopt dat alleen op ruzie uit.

Misschien wel fijn om te weten: Ik ben bijna 17, hij bijna 18.

Groetjes,

Op je 17e vind ik dat je zelf mag kunnen bepalen met welke jongen je af wil spreken en verkering wil hebben, of hij nou ver weg woont of niet.

move out, problem solved.

Ik vind dat je wel oud genoeg bent om zelf te kiezen wie jou vriend mag zijn en om zelf te bepalen of jij de afstand te ver vind of niet… Nja ik zou hem gewoon blijven opzoeken haha maarja zo ben ik dan.

Ik vind dat ik het ook zelf mag bepalen, en dat mag ook wel. Als hij uit mijn eigen woonplaats kwam was er geen probleem. Alleen nu wel.

Uit huis gaan is geen optie… sowieso niet dusja.

En ik wil hem ook zeker blijven opzoeken, maar de smoesjes zijn op en ze zijn nu heel achterdochtig. Eigenlijk zou ik er nog een keer over willen praten, maar geen idee wat voor argumenten ik dan moet aanvoeren etc.

-

Wat stom van je ouders zeg je bent oud en wijs genoeg om dat zelf te kunnen beslissen.
Misschien nog eens goed met je ouders praten ?

Ja sowieso goed praten, ga ik morgen waarschijnlijk doen. Maar moet met goede argumenten aankomen. Weet ze alleen niet onder woorden te brengen. Ideeën?

ik zie niet in waarom je niet mag afspreken met die jongen…
Je bent waarschijnlijk verstandig genoeg op je zeventiende…

vraag anders of die jongen een keer naar jou toe mag komen, zodat je ouders hem kunnen ontmoeten…

-

Mijn ouders hebben gezegd dat hij voorlopig niet welkom is…

Stomme ouders, sorry dat ik het zeg. :’) Ik ben 13 en ik mocht ook een vriendje die ver weg woonde en ook nog eens een paar jaar ouder was, dus ik zie niet in waarom je dat als verstandige 17 jarige meid niet zou mogen, dat is een goed argument dus dat zou ik gebruiken als je met ze gaat praten. Succes!

maakt niet uit, vind ze zelf nu ook redelijk stom, moet goede argumenten hebben .

Zeg hen dat jij hun dochter bent en dat ze jou zouden moeten steunen als je verliefd bent.

Dat is wel een optie ja, maar heb denk ik wel meer nodig…

Zeg dat er genoeg meisjes zijn die met een of andere pooier thuiskomen, wat veel erger is, en dat het bij jou dus allemaal wel meevalt?

je begrijpt en respecteert hun mening maar bent het er niet mee eens en wilt het zelf ontdekken. Verder vind je het jammer dat zij jouw oordeel niet respecteren / vertrouwen, en (misschien, als je dat wilt) zou het helpen als je ouders hem zouden zien.

Iets beters kun je niet zegen volgens mij, gewoon lekker politiek correct :stuck_out_tongue:.

ik zou 'm gewoon blijven opzoeken hoor… dan maar smoesjes vertellen. Ik kan echt niet tegen zulke dingen haha. Je ouders hebben nieteens een goede regen… ja hij woont ‘‘ver weg’’ 40 min met de trein is nog wel te doen toch?

Dankje inspiratieloos2, dat kan ik inderdaad zeggen, ben alleen bang dat ze zeggen, maar met de vorige…

En ja ook al mag het niet ik blijf hem wel opzoeken, zodra ik thuis weg kom en een goede smoes heb, dat valt nog best tegen om iets te verzinnen wat waterdicht is. 40 minuten is helemaal niet ver, vind ik dan. maarja.

BAM

http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=1359736220736&id=9abf873b79d011c8af0ec7c79cd3181d

• went 9 days not fapping (not by choice… just been busy)

• stopped getting random hard ons after the first few days

• felt more frustrated/stressed

• fapped

• woke up 3 times tonight to raging erections

• fapped thrice more

• feel back to my good ol relaxed self