ik mag hem niet meer zien? help!

ik ga met zo’n jongen… hij bleef vannacht bij me slapen, komt z’n moeder 's morgens aan. jullie mogen elkaar niet meer zien, en dit word niks want jullie zijn te jong. en wonen te ver uit elkaar. maar we willen elkaar allebei blijven zien.

iemand tipss wat ik kan doen :frowning_face:?
ik voel me echt zo kut…

Hoe oud zijn jullie dan?
En dit is echt raar, is er geen goede reden dat jullie elkaar niet mogen zien?
Of was het gewoon opeens?

Hierboven en hebben jullie al lang iets?

was hij stiekem blijven slapen ofzo?

Het ligt eraan hoe oud je bent, maar ik zou me er niks van aantrekken… Mijn moeder bepaalt niet wie ik wel en niet zie of met wie ik samen wil zijn. Maar nogmaals, als je nog erg jong bent, ligt dat misschien anders.

Laat hem zijn moeder uitleggen waarom hij zo graag samen is met jou… Overtuig zijn moeder ervan dat jullie er samen iets van kunnen maken!

Of ervoor kiezen het stiekem te doen… door af te spreken in de stad of bij jou thuis

Als het stiekem was dan was zijn moeder in de ochtend niet gekomen, maar er zou een geldige rede moeten zijn, en die zie ik nu echt niet in.

vraag aan je moeder wat de reden is?

Ik ben 14 hij is 16 bijna 17.
Maar ze vinden hém te jong.
en jawel het was wel stiekem…
want hij zei dat hij bij een vriend van hem was.
Maar was bijmij.
en toen dachten zn ouders dus oh dan moet ie bij haar zijn.
& ze willen nu helemaal niet meer hebben dat ik hem zie of spreek. zijn internet is afgesloten, zodat we elkaar niet meer kunnen spreken.
smsen gaat dan nog wel.
en hij wil wel stiekem naarme toe komen enzo.
maar ik weet niet of ik dat wel wil.
Ik wil hem wel, maar ik heb er geen zin in dat zijn ouders altijd zo lopen te zeiken… Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik wil hem wel vergeten, maar ook niet.

Zijn moeder zegt dat de reden is dat we te ver uit elkaar wonen. Maar dat snap ik dus echt niet. Want wij halen en brengen hem… Dus hun hoeven niks te reizen. Er moet dus wel een andere reden zijn. Maar ik weet niet wat.

Zijn moeder bracht hem de eerste keer wel, en vroeg toen gelijk wat voor opleiding ik deed enzo… & hun wonen dus in vrijstaand huis en hebben eigen bedrijf. Wij niet en wonenn in rijtjeshuis… mn vader denkt dat ze ons gewoon te min vinden voor hun…

Ja hij was hier en bleef slapen, en toen kwam zijn moeder ineens. Ik zie hier geen verkering in. En ik wil niet dat jullie elkaar nog zien. Ik snap er helemaal niets van. Ik hoorde dat zo ineens… En wist nergens iets van af…

Rare ouders…

Vraag anders of jouw ouders de zijne willen bellen?

Jaa, dat kan ik idd doen. :slightly_smiling_face:
zn moeder was hier wel geweest.
zei ze wel een paar x.
het ligt niet aan jullie of aan kirsten.
nou dan begint het wel een beetje raar te lijken.
niet als je het 1x zegt. maar wel een paar keer…

Huh, ze vinden hem te jong? Dat snap ik even niet. Ik vind hem juist oud (niks persoonlijks hoor, ik ken je natuurlijk niet c: )

Weet je vriendje dan niet wat er echt achter zit?

Haha, nee geeft niet.
ik lijk veel ouder. ;p
maarja dat maakt ook niet uitt.
ze vinden hem te jong voor verkering.
omda tje daar minimaaal 18 voor moet zijn volgens hun.
vind ik sowieso al vaaag.
en neee, hij zegt van niet…

Pech voor zijn moeder, zou ik zeggen.
Liefde hou je toch niet tegen en dat van die leeftijd is ook dikke bullshit.
Ze moet jullie relatie maar gewoon accepteren, of ze het nou leuk vindt of niet.
Als jullie bij elkaar willen blijven kan zijn moeder hoog of laag springen - als jullie voet bij stuk houden ziet ze het na een tijdje misschien wel in.

Ik vind dat altijd zo belachelijk dat ouders denken dat ze liefde tegen kunnen houden.
Laat je niet bang maken en denk aan wat jij zelf wil en houd daar aan vast.

ik en mijn vriend hebben precies hetzelfde gehad, ik ben 14 en hij 19… ik lijk ook ouder…
We hadden scheit en gingen samen verder, uiteindelyk had hij t zijn ma verteld en liet ze t toe… nu zijn we al een jaar samen, egte liefde overwint alles;)

Jaa ik vind het ook belachelijk… maarja…
Ik weet het allemaal niet meeer, opeens smst hij ook niets meer. En negeert ie me op hyves. & als ik dan zeg, dan reageer je toch niet meer. weet k wel genoeg… zegt ie, ooh sorry lieviee, was even weg…
ik begin het allemaal nog veel raaarder te vinden…
misschien moet ik et ook maar gewoon opgeven ofzo…