hallow!
ik wordt dus echt gewoon gek van een meisje uit mijn klas…
ik ben zegmaar heel close met de meisjes uit mijn oude klas en mn 2 beste vriendinnen.
nu ik in een andere klas zit, zit ik nog wel met een aantal lieve meisjes, maar er zit dus ook een nieuw meisje bij.
waarom ze vervelend is:
- ze loopt achter je aan. ik en mn vriendinnen zijn zo van: kom we gaan daarheen. en zij loopt dan zonder iets te zeggen achter ons aan.
- als ik een verhaal verteld onderbreekt ze me telkens.
- als ik en mn vriendin elkaar bijv. aan het overhoren ben, zegt ze echt werkelijk alles voor, terwijl ik het zelf wil leren. (eerst had ik zo iets van: goh, jij bent wel slim! maar na een poosje wordt het toch echt irritand) en als je dan zegt dat ze het niet steeds voor moet zeggen, schiet ze keihard in de lach en gaat ze gewoon vrolijk door. zelfs als je keihard in haar gezicht zegt: hou je mond nou gewoon is. ik en (naam) zijn even bezig! moet ze lachen.
- Ik vind mezelf nooit zo goed in sommige dingen. Daar praat ik dan met vriendinnen over, maar als ik dan iets doe waar ik niet goed in ben, lacht ze me gewoon uit.
en meer van dat soort dingen.
ik ben niet echt het type dat dingen recht in iemands gezicht zegt.
maar ik vind haar ook wel zielig…
- ze heeft echt een hele hele hele moeilijke jeugd gehad (vader ging vreemd en sloeg de moeder enz enz)
- ze werd altijd al gepest
- ze heeft het slecht thuis, weinig geld enzo.
- ze is lid van een een of andere sekte/geloof waarbij je dus geen vriendjes mag hebben van school, niet naar feesten mag, niet mag uitgaan, enz enz enz
ik vind het dus echt moeilijk, ik word gewoon gek van haar, maar ik heb ook echt vele medelijden met haar…
kunnen jullie me helpen?? (:
dankje voor het lezen!
xx