ik mag haar niet.

[i] Zaterdagavond geeft mijn vriendje een Feest
Een meisje dat helemaal gek van mijn vriend is komt ook… en ik mag haar ECHT NIET.
Ik vertrouw haar niet, en dat vertel ik hem ook best vaak, als hij haar naam zegt irriteer ik me al …
Hem vertrouw ik wel gewoon, maar ik vind haar zo erg aan hem plakken.
Vooral omdat ik hem maar 1/2x in de week zie wegens afstand en hun elkaar elke dag kunnen zien.
Niet dat hij dat doet, maar ze hebben wel al eens afgesproken… alleen bij hem thuis wat me ook niet aanstond.

Nu weet ik van mezelf dat ik dalijk heel onaardig ga doen, natuurlijk ga ik daar opletten dat ik dat niet doe, maar als ik haar al bij hem zie, of ze blijft maar bij hem dan denk ik dat ik er uiteindelijk toch wat van zeg, maar ik wil geen problemen veroorzaken.
Ook heb ik wel zo’n gevoel dat ze expres vroeg komt… ze vroeg ook al aan hem of HIJ haar naar huis kon brengen?
Hoe moet ik hier dalijk mee om gaan… Ik wil dus niet dat ik dalijk zijn feest verpest. [/i]

k zou gewoon zeggen dat tegen hem dat als hij haar zo belangrijk vind dat hij jou keuzes ook moet accepteren hij is tenslotte jou vriend en niet die van haar zeg dat tegen hem dat je het gewoon niet fijn vind en dat hij juist aandacht aan jou moet geven en jou thuis moet brengen en niet haar

Hij gaat haar niet naar huis brengen, vooral niet omdat ik daar blijf slapen voor de eerste keer, hij zegt ook dat hij heel de avond gewoon bij mij blijft omdat ik ook helemaal niemand ken van zijn vrienden.
dus dat is het probleem niet.
Ik vind 't gewoon echt niet fijn enz als zei elke x in beeld wil komen.

vermijd haar, ga nog eerder naar je vriend om hem te helpen en vooral niet te vijandig zijn :stuck_out_tongue:

Ik moet voor zijn feest nog werken waardoor ik pas de trein om 6uur heb, als ik met geluk die haal. Dus dan ben ik er ook pas rond half 8, en zijn feest begint om half 9.

You got yourself a situation…

Nee maar echt… Wat hebben hun bij hem thuis gedaan dan? Ook nog eens alleen bij hem thuis lees ik… Ow laat maar dan weet ik genoeg!

Ik zou haar apart nemen en vragen wat er is gebeurd toen!!

Wat hebben meisjes de hele tijd met bezette jongens?? Godsamme een hobby is sneller gevonden hoor!

Ik zou naar haar gaan, er iets over zeggen, en hopen dat ze voortaan een andere hobby uitoefent.
En nee echt, anders zou ik naar mijn vriend stappen en zeggen: ‘‘Of je zegt nu dat dat kind weggaat, of ík ga weg. Als jij haar zegt waar ík bij sta dat je niks in haar ziet qua liefde, maar in míj is het voldoende.’’

Nou ze hebben film gekeken, en dat weet ik 100% zeker.
En idd veel meisjes zitten aan bezette jongens de laatste tijd,
Het is moeilijk tesnappen hoe 't voelt als je het zelf nog nooit hebt meegemaakt denk ik.

ik ga er gewoon op letten,
Als ze echt te erg de aandacht probeerd tetrekken, dan trap ik haar er gewoon uit.
Of ik zeg het tegen mijn vriend, als hij niet wil luisteren ben ik heel snel weg daar zodat hij eens even nadenkt.

dit klinkt idioot bekend. van een meisje waarvan ik vond dat zij zo aan hem plakte, en hij maar doen alsof hij het ‘vervelend’ vond, en het niks betekende. achteraf ging hij al 8 maanden vreemd… don’t want to worry you, or anything. maar het klinkt me gewoon iets tè bekend.

Hmm ik heb zelfde soort situatie, alleen zij woont ver weg, dus als ze komt blijft ze ook altijd slapen. en dan niet bij andere vrienden, nee ze wilt persee altijd bij mn vriend.

Ik raad je aan met je vriend te praten, en hopelijk begrijpt hij je. Die van mij word er stront sagerijnig van als ik erover begin. Maar dat komt ook meer omdat ik vind dat zij hem ook gebruikt heeft…

Iig veel suc6 ermee.

Ik praat er wel met hem over, en hij zegt dan ook hoe hij zich voelt, en dat is dus niks voor haar en dat hij echt met mij verder wil…
Maar ik vind het gewoon zo moeilijk om tegeloven.

Je moet vooral niet gaan dreigen , dat werkt voor geen meter, bij mij dan.
Maar ik zou der inderdaad apart nemen en duidelijk maken dat hij van jou is, je kunt haar wel gaan vragen wat ze die avond bijd e film allemaal hebben gedaan maar geloof me, dat gaat ze echt niet vertellen.
En anders indd je vriend apart nemen en zeggen dat je haar niet vertrouwd en als dat zo door gaat, je weg bent.

Dat is t ook zeker, en dat komt omdat jij haar als een ‘‘bedreiging’’ ziet, en zolang zij dr is gaat dat denk ik niet zomaar over… athans bij mij niet :stuck_out_tongue:

Bij mij ook echt niet, Ik voel me pas goed als ze uit zijn leven is.
ik meot d’r gewoon niet, en meestal heeft het een reden als ik me slecht voel bij een bepaald persoon.

ik zou haar gewoon haar ding laten doen, alles gewoon een beetje aankijken en gewoon jezelf zijn… Je moet vooral niet over haar blijven zeike bij je vriend dus niet de sfeer verpesten zoek gewoon wat gezellige mensen op maak daar een praatje mee enz. je moet zelf natuurlijk ook een gezellige avond hebben.

Ja wees natuurlijk als je het te ver vind gaan niet te bescheiden om er dan iets van te zeggen (met een vieze blik, haha) maar ik denk zelf wel dat zij zich normaal gedraagt en vooral niks in haar hoofd haalt omdat jij er bent

succes en veel plezier.

ik dacht dat je zei: vermoord haar
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ga 't gewoon aankijken denk ik.
Voordat iedereen er is ga ik me nog omkleden en dan zal ik nog wel even met hem praten, hij zei in elk geval al : Als iemand je iets aandoet, iets zegt ofz wat jij niet wilt zeg het me dan, die gene is dan zo weg.

XD

Ga er volwassen mee om. Dat is mijn advies. Als je expres heel onaardig gaat doen kom je alleen maar kinderachtig over, laat gewoon niet zien dat er iets aan de hand is (ookal is dat moeilijk) en doe een beetje neutraal. En als ze dom loopt te doen kun je haar gewoon normaal erop aanspreken.