Ik mag haar echt niet

Heey meiden! (wist niet goed in welk topic dit hoorde…)

Ik heb een probleem. In de klas zit een bitch (heeft ook al bij mij op de basisschool gezeten) Aan de ene kant kan ze soms aardig zijn, Maar meestal denkt ze echt niet na.

En natuurlijk is precies je Bff daar ook bevriend mee! :frowning_face: Nou dat is lekker. Waarom ik haar niet mag? Op de basisschool lette ze de hele tijd op mij, van die opmerkingen maken. zoals : ''waarom doe je die broek aan bij iets rustigs. Mijn zelfvertrouwen is voor de helft door haar naar de knoppe gegaan. En nu omdat ze geen vrienden heeft komt ze weer bij mij intrekken. Dat pik ik echt niet nadat ze in het begin van t schooljaar me een beetje zwart liep te maken. En ik weet t het is niet aardig om zo over iemand te praten, Maar ze denkt echt helemaal dat ze t is

xx Wat moet ik doen? elke keer krijgen mijn bff en ik ruzie door haar!! :flushed: :hammer: :rage: :bored:

negeren? :sob::muscle:

Ja, dat heb ik al gedaan. Maar dan word mijn Best friend boos dat ik telkens voor haar wegloop enz. Maar bedankt voor t meedenken x

Zo min mogelijk met haar omgaan, wel gewoon aardig doen. Ik zie het wel gebeuren dat als ze weer vrienden heeft ze jou gewoon in de steek laat en je weer zwart gaat maken.

Ja, dat dacht ik dus ook. dankjewell voor je tip! ga ik proberen x

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Oh, dat had ik ook eens in het eerste middelbaar. Meisje dat me helemaal zwart liep te maken, kwam na een ruzie toch naar mij. Eerste keer dacht ik ‘Achja, iedereen maakt fouten.’ Maar toen had ze het weer goedgemaakt met haar vrienden, liet ze me links liggen, en toen het terug ruzie was, kwam ze weer aangelopen. Ik heb toen gezegd dat ik geen opvangcenter was. :’)

Maar goed, als je beste vriendin vriendinnen met haar is, zou ik haar gewoon tollereren. Niet met haar omgaan als het niet hoeft, maar als je beste vriendin erbij staat, gewoon erbij gaan staan en meepraten. En voor de rest het contact tot een minimum beperken!

Dankjeee zal ik doen! goede tip xx

Als ze een goede vriendin is van jouw vriendin moet je dat respecteren. Ik zou ook niet heel blij worden als één van mijn vriendinnen een andere vriendin zwart loopt te maken. Je mag toch zelf kiezen wie je vrienden zijn? Ik zou gewoon aardig tegen dat meisje doen wanneer jullie met zijn drieën zijn.

zeg tegen je bff wat er is op de lagere school, ze zal je heus wel begrijpen :kissing: