ik mag geen vriendje help en nog meer problemen

ik mag geen vriendje!!
zal ik het nu stiekem doen??
want ik ben nu op een jongen voor de eerste keer…
en hij is op mij heb ik de indruk…
maar ik heb het al vaak gevraagd en mijn ouders zeggen dan geen jongens voor je 17e !!
en dan nog iets !!
maar ik ben 13!!
en ik ga echt niet nog 3 en een half jaar wachten!!
als ik gevraagd word zeg ik altijd nee !!
ik wil vaak wel maar het mag dus niet!!
en ik ben al stiekem met hem naar zijn schoolfeest meegegaan…
net voor de zomervakantie.
dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren voor dat we iets hebben :slightly_smiling_face:
dat zou dan mn eerste vriendje zijn of moet ik heb afwijzen :frowning_face:
ik weet het echt niet…
en nog iets niet echt OT mischien maar ik ben 13 en heb pas cup a dat niet klein voor mijn leeftijd??
en veel vriendinnen zeggen dat ik een bh moet kopen binnenkort want anders staat het raar ofzow…
maar hoe moet ik dat in hemelsnaam aan men moeder vragen !??
en ik ben nog niet ongesteld maar dat schijnt normaal te zijn dat ik et nu nog niet ben …

xx

Je klopt het is normaal, als je maar voor je 16e ongesteld word. Ik weet mn eigen cup niet eens xd. Je kan ook zelf een beha kopen, je moet je niet schamen hoor je moeder is ook een vrouw die een beha draagt.

@newyorkish, praat haar nou geen onzin aan over ongesteld worden, zelfs ná je 16e is het nog normaal. er is geen normaal in dat soort kwesties. @ TS, misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze t niet goed vinden en moet je die jongen een paar keer mee naar huis nemen gewoon als goede vriend, misschien vinden ze hem wel leuk genoeg :slightly_smiling_face:

En nog iets: als je nu al stiekem dingen gaat doen, verbrui je het al voor andere dingen in de toekomst wilt gaan doen.

Ja maar ik bedoel je hoeft je nu niet zorgen maken? pas na je 16e.

Praat eens met je ouders waarom ze niet willen dat je een vriendje krijgt voor je 17e. Misschien denken ze dat je ook meteen sex met ze wil? Of misschien hebben ze wel andere redenen. Ik zou in ieder geval even met ze praten als ik jou was, voordat je dingen stiekem gaat doen.

En dat van die bh, kun je toch gewoon aan je moeder vragen? En hoe weet je dat je cup a hebt als je nog nooit een bh hebt gehad? =)

Ehm, ik ben 14 en ik heb ook cup a? Dus nee, dat is absoluut niet klein voor je leeftijd. Vraag het gewoon aan je moeder, zal ze heus niet raar vinden. (;

Neem die jongen eens mee naar huis, voordat je iets met m begint. Misschien mogen je ouders hem wel heel erg. Ik zou het echt niet te snel stiekem gaan doen. Praat er desnoods nog eens met je ouders over, ze hebben vast redenen om dit te doen.
Cup a is heel normaal hoor, op je 13e. Ze groeien nog door tot je 21 dus maak je niet teveel zorgen. Er zijn zat vrouwen die nooit verder komen dan cup a.
En wat de anderen ook al zeggen, wanneer je ongesteld wordt verschilt heel erg per persoon, de een krijgt het al op dr 11e en de ander pas als ze 18 is. Wees blij dat je het nog niet hebt want het is geen pretje xD

Ha, ik ben bijna zestien en ik heb cup A :’)
Maar ik zou wel een bh kopen, hoeft niet met vulling. ;’)
En inderdaad, praat met je ouders waarom het niet mag.
En ik ben ook pas ongesteld geworden op m’n 14e.
Wees blij als je later pas ongesteld wordt, het is echt #$^&^@#. :’)

OMG de titel :’)

Hallo je bent 13, het is niet meer dan normaal dat je nog geen grote voorgevel hebt -_____-. En praat gewoon met je ouders, zoals de mensen boven mij zeggen.
Succes.

/ik ben 16 en heb bh’s met vulling, als ik jou was zou ik bh kopen, hoeft niet persee met vulling ofzo?:wink:
13 is nog best jong, maar niets zegt dat als je iets met hem hebt, voor altijd hem houd,
ik heb toen ik 13 was tot mn 15 genoeg vriendjes gehad,
maar ben nu 16 en heb nu vaste relatie die supergoed gaat,
en denk als je 13 bent nog niet zo heelveel gaat doen lijkt mij?
:wink:

@ livelifeinlove
ong en dat zeiden mijn vriendinnen…
maar ik twijfel want als het dan normaal is van de grootte…
waarom zou ik er dan nu een kopen…
mijn bff doet dit ook niet en mijn andere vrienden droegen ze ook toen ze niks hadden :wink:
maar dat zeggen ze aan mij en ik vroeg het me af…
en vraag het daarom liever

en nu voor iedereen @ dit topic :
en nee ze denken niet dat ik met ze naar bed ga ofzow :wink: !!
maar ze vinden het raar en aso ( een beetje bod gezegd misschien … )
ik ben het hier niet mee eens !
er valt best veel met hun te bespreken en we komen er altijd wel uit :slightly_smiling_face:
maar hier valt ook gewoon niet over te discussiëren :frowning_face:
en ik word ook best streng opgevoed…
maar moet ik het nu dan stiekem doen…
en ik ben ook niet van plan om veel meer te doen zeg maar !
xx

Je typt allerlei makkelijke woorden fout, maar ‘discussiëren’ typ je dan weer wel goed :'3

:blush: Ow sorry ik ga het maar ff na checken thanks voor de tip :slightly_smiling_face:

en @ fuckmylife
ja maar et trekt wel aandacht!
anders heb ik nooit een reactie en antwoord op mijn vragen , je hebt er anders wel op geklikt :wink:
daar draait het toch om :stuck_out_tongue:
haha:)

en bedankt :flushed:

Je kan het toch ook heel gezellig hebben met die jongen zonder dat je “officieel” verkering hebt ;p

waarom moet jij dan hetzelfde doen? je hoeft ze niet na te doen hoor o.o

nee daarom maar ik word er best onzeker door want ze zeuren en ik was vanmiddag naar de stad met een vriendin D toen maakte d en weer een opmerking over!!:frowning:
en hun hadden niks echt niks …
en ik wel maar niet super veel… :$$
maar ik vind het dus wel een beetje raar als mijn t-shirt doorschijnt dan voel ik me best ongemakkelijk…
maar ik weet ook niet wat ik anders zou moeten doen!
jij wel??