Ik mag geen twitter

[b]Heey iedereen,

Laatst vroeg ik aan mijn ouders of ik Twitter mag, mijn ouders reageerden daarop: nee mag niet je bent te jong. Kunnen jullie mij helpen met ideeën om mijn ouders toch over te halen?

xx

:wink:[/b]

het is maar twitter, stel je aan

okee, dankje?

Wat een wereldramp.

Hoe oud ben je dan?

hmm hoe oud ben je en oud moet je volgens je ouders zijn als je twitter mag?

‘Overhalen’ werkt niet, als je niet weet waarom het niet mag of als je er niks aan kunt veranderen. Jij kunt moeilijk ineens veel ouder worden dus heel veel keus behalve luisteren heb je denk ik niet.

We zijn niet blind!

Heet heeft dus ook geen zin om zo te gaan typen.

First world problem.

@shelliemay Hahahahahaha, denk je dat ik geen respect heb voor m’n ouders?

Lol boeien, laat haar lekker typen zoals ze wil, zo irritant is het nou ook weer niet.

overdrijven is ook een vak, moet ze toch zelf weten

Ik snap niet zo goed dat je überhaupt aan je ouders vraagt of je twitter mag. Als jij twitter wil, maak het dan vooral aan.

Hoe oud ben je dan? Ik moet toegeven dat ik het voor een 12/13 jarige helemaal niet nodig vind om twitter te hebben (niet dat twitter zo waarde vol is maar toch).

Hoe oud ben je en waarom mag je geen twitter? Als je de reden niet weet, kun je ze moeilijk overhalen.

@embêtant, jaa. Misschien moet ik dat maar gewoon doen. Thanks!x

:upside_down_face:

Ik heb het ook maar gewoon aangemaakt, mijn mening: het is stom.

zo bijzonder is twitter niet hoor…

Als je er zo meezit maak je het toch stiekem aan? Waarom wil je zo graag twitter?

Waarom zeg je niet gewoon hoe oud je bent? Dan kunnen we onze mening goed geven.