Okee ik ben zo ongeveer 16 en zeur al eeeeeeeuwen bij mijn ouders om MSN. En zoals de titel al zegt…mag ik het niet >.<
Ik erger me een kapot aan, ik heb het een week of 2 stiekem gehad…maar toch verwijdert om dat ik geen zin had ik ruzies. Dus deed ik het met ebuddy…zo wou ik vanmorgen msnen…wat zag ik? een scherm met ‘‘NETGEAR’’ shit…geblockt!!! ze weten er dus van…ok vreemd…mastamessenger gelukkig niet…maar ik kreeg niet op mijn donder(ppfpppoeh ) nu is mijn vraag hebben jullie tips om mijn ouders over te halen? op een fatsoenlijk en volwassen manier? ik wil geen reacties zoals: neem gewoon stiekem msn…want als ze er ooit achterkomen ben ik de sjaak…
dus geef goeie tips die kunnen werken…en mss help je niet alleen mij maar ook nog een paar andere meiden die hopeloos zeuren om msn.
oohjaa natuurlijk…de redenen waarom ik geen msn mag…
- je heb e-mail
- je hebt telefoon
- je ziet elkaar al op school, je hoeft toch ook niet thuis nog eens te lullen?
- ze zien in het nieuws heel vaak meiden die verkracht worden omdat ze met iemand afspraken die ze op msn hadden…(pfff je moet eerst toevoegen…mensen die je niet kent voeg je niet toe -.-’)
jaah dat ik het wel zo’n beetje…
ik en een vriendin willen ze ook samen op subtiele wijze overhalen(we gaan beetje een toneelstukje op zetten xD)
nou ik hoop hier goeie tips te vinden…