ik mag geen make up

hoi ik heet lisa en ik mag geen make up van mijn ma,
ze vindt het gevaarlijk , ze denkt dat kan gaan irriteren aan mijn ogen en huid en shit aar ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen enkel meisje zie met die problemen zelfs mn oma 80 gebruikt make up

plzzzzz help

Je kunt het toch gewoon alleen kopen? Draag het, dan merkt ze vanzelf dat je er geen last van krijgt.

Langzaamaan meer spullen gebruiken, eerst subtiel mascara en dan langzaam de rest, went ze vanzelf aan.

Misschien kan je bruine mascara kopen, dat valt niet zo op, en dat een weekje doen, het dan vertellen: Mam, ik draag al een weekje mascara, en ik heb er nogsteeds geen last van, mag ik het nu wel?

Hie zijn al zoveel topics over…

Maargoed.
Wat wil je allemaal dragen dan?
Ik draag alleen een beetje mascara, vind ik zat.

Hoe oud ben je?

Op je profiel staaat dat je 16 bent -.-’’
Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet.

Veel meisje willen anoniem zijn en vullen dus ook niet altijd hun echte leeftijd in.

Maar goed @ts ik zou inderdaad gewoon met een beetje beginnen en het dan misschien na een tijdje zelf vertellen, maar het lijkt me wel dat je moeder dat ziet.

Kijk eens, een lotgenootje: http://forum.girlscene.nl…keup/list_messages/164399

hoi ik heet lisa en ik mag geen make up van mijn ma,

dat rijmt xD

en zoals de rest zegt, subtiel gaan gebruiken, dus niet in een keer 3 lagen plamuur en dan nog 5 lagen mascara.

praat erover.

Koop make up van de hema. Niet getest op dieren dus dat moet wel goed zijn voor je aangezien ze het op mensen hebben getest.

stiekem :]

Serieus?
Super, dat wist ik niet! :grinning:

Misschien moet je nog eens goed met je moeder praten, er bestaan veel reinigingsproducten om je make-up te verwijderen, en als je deze trouw gebruikt heb je waarschijnlijk nergens last van.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar stel: je bent 12 of 13, dan vind ik dat je ma gelijk heeft. Anders kan je idd praten over reinigingsproducten of beloven dat je niet te veel gaat dragen (rustig beginnen en later opbouwen.) Verder zou ik het niet weten.

tja, wat wil je dan dat de mensen hier gaan zeggen?

ik wil gwn net als anderen zijn ik ben de enige op mijn school zonder make up ik zit in de 3e en ben 15

maar toch
bedankt voor deze tips thanks

koop een wimperkruller?
dan lijken je wimpers langer;d en dat irriteert volgens mij echt niet hoor(A)