Oké dit topic kan nogal kinderachtig overkomen HAHA, maar geloof me, ik wil heel heel heel graag een huisdier.
Ik ben een meisje van 16 en ik mag geen huisdier. Ik heb wel een konijn gehad en dat ging gewoon allemaal goed (ik had een konijn omdat een kennis van mij konijnen had en ze ‘weg moesten’ en ik toen al heel graag een huisdier wou). Alleen is mijn vader allergisch voor dieren en hadden we het konijn nu buiten staan.
Nu mis ik het heel erg om een dier te hebben. Het konijn is ongeveer 2/3 jaar geleden overleden en ik wil heel graag een nieuw huisdier hebben. Aangezien een hond ofzo sowieso niet zou mogen zou ik graag een hamster willen kopen, alleen mag het niet. De hamster komt in de garage te staan en mijn vader zou er dan eigenlijk geen last van hebben, maar toch mag het niet. De reden? Nou, “wij willen geen huisdieren thuis”. Ik heb echt geen idee hoe ik ze kan overtuigen, heb al vanalles geprobeerd maar volgens mij zijn ze niet te overtuigen. Tips? Ik voel me vrij onvolwassen atm (door hoe graag ik een hamster wil en dat ik er geen mag terwijl ik 16 ben) hahaha.
Oh en trouwens ik snap mijn vader helemaal hoor. Ik begrijp dat hij allergisch is enzo (ik ben zelf allergisch voor cavia’s) maar ik heb op internet vanalles gelezen en velen hadden wél een dierenallergie maar merkte amper iets bij hamsters. Dus als hij in de garage staat zal het wel meevallen lijkt mij?