ik mag een camera niet kopen

omdat er een accu in zit. Ik heb een hartstikke leuke camera gezien, van canon en niet zo duur. Doet me moeder weer afgezaagd omdat er een accu in zit en geen batterijen…
Wat is er nou zo slecht aan een accu? :open_mouth:

Ik snap je moeder ook niet echt… Vraag haar waarom?

Een accu opladen in het stopcontact is goedkoper dan steeds nieuwe batterijen moeten kopen, en als ze oplaadbare batterijen wil zul je deze ook via een oplader in het stopcontact moeten opladen…

Camera’s met batterijen zijn echt onhandig, en volgens mij worden ze ook niet meer gemaakt? Ik vind het zelf veel makkelijker om de accu op te laden. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom je moeder liever een camera met batterijen heeft.

volgens mij zijn er geen camera’s met batterijen meer

whahah nou dan is mijn camera zeker nep?

jawel hoor ik heb er een van canon ene digitale. Niet super handig als je ergens bent en die batterij si leeg maar het gaat wel super lang mee !

Nou die ik nu heb wel, heb ik oplaadbare batterijen, dus eigenlijk werkt dat hetzelfde als een accu, denk ik dan?

Een accu is toch juist beter? Mijn camera heeft nog batterijen en die slurpt ze echt leeg, heel slecht voor het milieu. Al die batterijen zijn slechter dan 1 accu.

Waarom mag je geen camera met een accu dan? Verteld ze dat ook?

ik ben altijd lang leve de accu! ik kan echt een maand met mn accu! en ik fotograffeer elke dag op school! je moet gewoon niet elke keer foto’s/ filmpjes terug kijken enzo