Ik mag de vriendin van m'n broer niet, wat moet ik doen?

Hey, mijn broer heeft nu sinds iets langer dan een jaar een vriendin, ze is opzich wel aardig enzo, maar dat is het, ze is zo oppervlakkig en dom. Ik probeer om aardig te doen tegen haar voor m’n broer, dus ik probeer soms een gesprek met haar aan te gaan, en ze beantwoord m’n vragen wel, maar ze vraagt niks terug. En pas speelde we een spelletje en ik won en zij verloor en toen begon ze te huilen en tuurlijk ik huil ook wel is om niks, maar het ging ook gewoon een half uur door. En pas zijn we met ons gezin en die vriendin een paar dagen weg geweest en ze sliep bij mij en m’n zus op de kamer. Ik zag er gewoon heel erg tegenop want ik ben nogal gesteld op m’n privacy, en komende zomer gaat ze ook met ons mee op vakantie, 2 weken lang! En dan gaan m’n zus en andere broer niet mee, maar alleen m’n ene broer en zijn vriendin. Ik heb er al met m’n ouders over gepraat, maar naast dat ik tenminste niet meer met haar op de kamer hoef te slapen kunnen ze niks doen, en ik vroeg m’n moeder ook of ze denkt dat ze gaan trouwen ofzo, en m’n moeder denkt idd dat ze niet meer uit elkaar gaan. Ik weet dat m’n broer haar leuk vind en ik heb het ook echt geprobeerd (om aardig te zijn) maar het lukt echt niet, wat moet ik doen??? Sorry dat het zo’n lang verhaal is btw. Xxx Troublegirl

En pas speelde we een spelletje en ik won en zij verloor en toen begon ze te huilen en tuurlijk ik huil ook wel is om niks, maar het ging ook gewoon een half uur door.
HAHHAHAHA WAT :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oke ik snap wel dat je haar niet echt mag als ze geen interesse in je toont en een tikje apart is. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? (en dan vooral zij want vraag me af hoe oud ze is als je jankt om een spelletje)
Je kan eigenlijk niet zo veel doen behalve haar tolereren. Probeer zo veel mogelijk je eigen ding te doen als ze er is. En maak vrienden op vakantie zodat je daar mee op kan trekken!

Daarnaast kan je nog stiekem duimen dat het uitgaat want het is echt niet zo dat iedereen die een jaar bij elkaar is forever bij elkaar blijft en gaat trouwen.

Ik denk dat hier ook niet zoveel aan te doen is nee. Als je broer daar gelukkig mee is dan is dat fijn voor hem maar wat hierboven mij al is gezegd zou ik inderdaad andere vrienden proberen te maken op vakantie. Succes in ieder geval.

Ik ben 15 en zij is 20, en ik ben het idd met jullie eens dat het niet perse voor altijd is, maar bij z’n vorige vriendin had hij na een jaar al een plan voor een huwelijks aanzoek (ook in de zomervakantie dat ze mee zou gaan) :bored:

nee dat meen je niet ze is gewoon even oud als ik en huilt om een spelletje :’’’’’’’’’’’’’’’’’) Dat je niet in de lach schoot
vind je broer dan ook vrij dom dat hij zo snel wil trouwen sorry. Passen ze blijkbaar goed bij elkaar
Nou ja met deze leeftijd kunnen ze prima bij elkaar slapen toch dan heb jij gewoon je privacy. En proberen zo min mogelijk mee op te trekken

Valt opzich wel mee hoe dom hij is, gwn een hopeloze romanticus, maar thnx voor de reacties iedereen

Naïef wel in ieder geval :’)
Ik ben ook 20 en ik zou er echt niet aan denken om te gaan janken als ik een spelletje verlies :’)

Maar goed, je kan er niet zoveel aan veranderen dat je broer haar leuk vindt. Ze klinkt inderdaad niet zo leuk, dus ik hoop voor je dat je broer niet nu al een aanzoek gaat plannen.

Zelf ben ik meer van het eerst zien en dan geloven. Mijn ex had vroeger ook een heel stappenplan om mij ten huwelijk te vragen, maar we zijn toch echt uit elkaar nu.

Het is vooral doorbijten. Gewoon accepteren dat ze eenmaal zo is. Ik weet niet hoe het met andere families zit, maar mijn ouders zien hun broers/zussen (inclusief aanhang) alleen nog maar met verjaardagen.

Waarom sliep ze bij jullie en niet bij je broer op de kamer?
en wat een aantstelster :’)
leg gewoon alles uit aan je moeder en duimen dat ze uiteindelijk niet mee gaat

Ik heb 2 broers, dus die slapen samen op een kamer en mn andere broer (zonder vriendin) die is ook nog al gesteld op z’n privacy