Ik mag de beste vriendin van mijn vriend echt niet en nu

Hee

Mijn vriend heeft een beste vriendin en tevens ook ex, op zich had ik hier niet zo heel veel problemen mee totdat ik haar leerde kennen.
En gister was me vriend jarig en was zij er dus ook ze maakte vet domme opmerking van o we zoude toch een x bij elkaar blijven slapen en o maar ik heb toch een 2 persoonsbed en o mijn vader vroeg nog hoelang we al hadden.
En ik ben toch je partner en me vriend zij er gewoon niks van en lachte maar een beetje en ze zaten samen steeds dom te lachen. Nou zie ik me vriend vandaag weer zou ik er wat van zeggen of wat?. Want ik zie me vriend nu wel anders en kan er eigenlijk ook niet zo tegen dat zij zijn beste vriend is.
Ik kan natuurlijk moeilijk zeggen stop de vriendschap en dat hoeft natuurlijk ook niet maar ik kan het eigenlijk gewoon niet los van elkaar zien. Iemand tips of hetzelfde mee gemaakt.

Je kunt hem niet dwingen om niet meer met haar om te gaan. Maar je kunt het er altijd over hebben. Ik bedoel, het blijft wel zijn ex dus natuurlijk is het moeilijk voor je en dat moet hij ook begrijpen.
Gewoon erover praten over hoe je je voelt, dat lijkt mij het beste

ZEGGEN, dat moet in een relatie, ze klinkt als een enorme bitch waar wat aangedaan moet worden(6) succes/sterkte!! (laat me ff weten hoe t is afgelopen, ive been there, done that, dus ik ben wel benieuwd;))

Ik zou dat niet pikken hoor. Helemaal niet als hij er ook nog dom bij gaat doen. Njah probeer er met hem over te praten en zeg ook hoe je je erbij voelt.

Zeggen.

ik zou het gewoon zeggen

Wat een raar wijf.

inderdaad alles wat hierboven staat. die beste vriendin lijkt me echt helemaal niet betrouwbaar

Mee eens wat er boven gezegd is :’)

Je kan er niet voor zorgen dat ze niet met elkaar omgaan, maar je kan wel vertellen wat jij er van vind.

oh dit ken ik zo goed. mijn vriend en zijn ex gaan ook nog steeds kei veel met elkaar om enzo. heel vervelend. Echt zeggen!!

Ja ik ga er vandaag maar wel wat van zeggen maar hoe moet ik erover beginnen zonder dat het gelijk bod overkomt want het liefst zou ik zeggen nou die vriendin van jou blabla

^ Net alsof zij zo vriendelijk overkomt bij jou.

Ik zou het ook gewoon zeggen. Je kan hem inderdaad niet verbieden om met haar om te gaan, maar je kan wel zeggen dat je haar erg vervelend vond.

Ik zou er echt iets van zeggen, die vriendin van hem moet eens goed op haar plaats worden gezet, zodat ze weet waar ze staat: zij is EEN vriendin, niet zijn vriendin als in de zin van een relatie.

Misschien moet je gewoon niet meer met hun twee afspreken. Hij heeft nu toch met jou?

Gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt.

Nou met pijn en moeite kreeg ik het onderewerp aan bod, toen zij die ja zij altijd met haar grapjes ahaha ik zo nou zo grappig vond ik het niet en verder ging hij er ook niet op in en hij praate er een beetje overheen, en elke x als ik een beetje zo opmerking maakte om het er weer over te hebben reageerde die niet dus tjaa lekker dan

Ik vind het echt raar en ook dom van hem.

Ze is overduidelijk de jaloerse ex, wel stom dat je vriend zo reageert.