Ik maak me zorgen

Ik vond twee Turkse jongens allebei leuk alleen mn ouders zijn een beetje tegen Turken.
Ik niet natuurlijk maar nu ben ik eruit en vind ik er nog maar een leuk, maar er is iets met hem, maar hij wil het niet vertellen
Ik ben ook bang dat hij me niet meer leuk vind maar als ik vraag wat er is zegtie nee niks, laatmaar.
Maar mn beste vriendin heeft aan hem gevraagd of het over
mij gaat entoen zei die dat het niet over mij gaat dus…
Wat moet ik nu doen ?
Ik wil namelijk wel weten wat er is, want ik maak me zorgen

Eh, is je vraag nu of je om moet blijven gaan met die jongen of wat je moet doen voor hem, omdat hij een verdrietig poppetje bij zijn naam heeft?

Ja wat ik voor hem moet doen, want me ouders weten toch wel dat ik met
Turken omga, maar ik weet dus niet wat er met hem is…
En ik wil wel iets doen voor m, maarja dat kan dus niet echt als ik niet weet wat er is !

Hij heeft een verdrietig poppetje bij zijn naam?
En nu maak jij je zórgen? Het is maar een smiley.

Goed, bel hem op. Al kom je dan nogal desperate over.

Wat een aansteller, en ik snap je ouders wel ik zou er niet mee omgaan maarja het is jouw keuze

Als hij er niet over wil praten , moet je dat maar laten. Probeer 'm maar op te vrolijken, misschien wil hij later het toch wel vertellen. Maar blijf er niet over door drammen…

nee jullie snappen het niet, want er is echt iets
hij heeft namelijk gezegd dat alleen zn beste vriend het weet en hij is er nog niet aantoe om het te zeggen, het heeft niks met mij te maken maar
ik maak me zorgen, en als jullie me een aansteller vinden
reageer dan niet :grinning:

Oke bedankt ManizeRMe

ik snap ouders wel ze vinden gek idee en maken zich zorgen maar het is aan jou
jij gaat met om dus het is echt helemaal aan jou wat je doet

Ik zou dat onderwerp gewoon even links laten liggen en het met hem over vrolijkere dingen hebben. Je kunt hem niet dwingen het je te vertellen, als hij er aan toe is vertelt hij het je vast wel.

Nee hij is een aansteller hij wilt gewoon dat mensen gaan vragen wat er is anders zet je niks in je naam…

En inderdaad er kan wel wat zijn en hij heeft dan aandacht nodig maar ik zou er het dus niet over hebben, gewoon over andere dingen.

Bunnyhop ooh nu snap ik het, hihi ik dacht dat je mij bedoelde
maar ikvind het ook raar dat hij dat in zn naam zet, maar dat hij dan niet wil vertellen wat er is maarja…

@SNNOZZ
jaa klopt, ik ga gewoon over andere dingen met hem praten
en ik hoop dat hij het dan een keer wil vertellen !

Haha ok sorry maar anders zei ik wel dat jij je aanstelt maar liefde is lastig, ikzelf snap je ouders wel vanwege hun geloof enzo dat jij dan misschien moslima wordt??

@Bunnyhop
ja ik snap ze ook wel, omdat moslims inderdaad een andere cultuur hebben
maarja dat is meestal pas als ze gaan trouwens, en ik ben echt nog
niet van plan om te gaan trouwen, hahahaha

Ahh zo een, er niet over willen praten maar wel zo’n dom ding in zn naam zetten.

+1, ik vind hem een aansteller.
Je zet toch niet een smiley als huilpoppetje in je naam? En zeker niet als jongen?
Goed ik snap het als er iemand dood is, dat je het in je 2e msnnaam zet en iets van ‘RIP’ er achter ofzo. Maar anders snap ik het gewoon niet.
Ik zou er uit de buurt blijven, bespaart je een hoop gedoe.

ja maar zo makkelijk is het niet, ik vind hem leuk dan kan ik er niet uit de buurt blijven, zou jij denk ik ook wel hebben als je iemand leuk vind.

Ik vond iemand leuk, maar het werd een ontzettende wanna be. Wel Nederlands enzo, maar hij begon te roken op zijn 13e en nou ja bla bla, ik houd daar gewoon niet van.
En nu is hij wel weer een vriend van me, gewoon een, want voor zo ver ik weet doet hij het echt niet meer en is hij normaal. Ik praat alleen met hem op MSN en als ik hem af en toe tegenkom, ik zoek hem nooit meer op. En dat is veel fijner. :’)