Ik maak me zorgen..

Hey…

Nou ik maak me dus ontzettend zorgen om mijn vriend… hij doet altijd races met zijn auto tegen zn vrienden etc. & heeft vorige week zondag een autoongeluk gehad. nu is die daar echt gewoon zonder ook maar 1 schrammetje vanaf gekomen gelukkig, maar hij heeft er gisteren weer aan een mee gedaan een weddenschap voor 500 euro… ik heb gezegt dat ik niet wou dat die het deed, omdat die nog geen week geleden dat andere ongeluk had gehad. dus hij heb me beloofd me te smsen als die klaar was, hij smste me 10 voor 1 vanacht dat ze zo gingen rijden & dat die me over 20/30 minuten ong zou smsen of het goed was gegaan en of die had gewonnen etc. maar ik heb nu nog steeds niks van hem gehoord & ik maak me echt heel veel zorgen om hem & weet niet meer zo goed wat ik moet doen… wat zouden jullie doen… ?

hem bellen?

hem opbellen?

Hem bellen.

al gedaan, krijg geen gehoor,

Dan bel je hem … ?
Dat lijkt me toch logisch??

Bel zijn thuis, of een van zn vrienden?

ook al gedaan, niemand thuis want zijn ouders zijn aan het werk, & hij pakt daar zelf ook niet op & z’n vrienden weten ook niet waar die uithangt of wat dan ook. daarom maak ik me ook zo’n zorgen omdat ik m gewoon totaal niet kan bereiken of wat dan ook

heb je zn vrienden ook gesproken? degenen met wie hij ging racen? als die zeggen dat er niks is gebeurd denk ik niet dat je je zo’n zorgen hoeft te maken…

waar gingen ze dan racen?

op de snelweg & die jongen waarmee die ging racen ken ik niet, en ze waren ook maar met z’n 2en

Ooh van die races…
Kan het niet zijn dat ie opgepakt is door de politie ?

Zo dat is best wel dom…

erhmmmm, naja je vriend gewoon zo vaak mogelijk bellen denk ik en als het rond 7 uur is toch nog is thuis proberen te bellen? Dan zijn die ouders toch wel thuis?

idonno, dan had die wel wat van zich laten horen lijkt mij, want je mag bellen als je op bureau zit…

ja maargoed, ik bel hem de hele nacht al… hij pakt niet op, kbel hem de hele ochtend hij pakt niet op, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, want ik kan ook niet naar hem toe op dit moment & ik weet niet of die thuis is & als die aan het werk was geweest had die wel opgepakt…

Dan zou ik gewoon steeds naar alles bellen waar ie op te bereiken valt.

Heb je geen mobiel nummer van de ouders?
Ik denk niet dat de ouders doodgewoon gaan werken als hun zoon een ongeluk heeft gehad… maar je weet het nooit natuurlijk.

Inderdaad, en zijn beste vrienden belllen? Zou wel heel lullig zijn als die niet op zouden nemen en dr is iets ergs gebeurt…

z’n ouders heb ik geen nummer van, en van z’n beste vriend wel. maar die weet ook van niks.

Hij neemt ook nog steeds niet op ?
Zou het mogelijk zijn om de nummers van zijn ouders op te zoeken ?