Ik maak me zorgen ..

Ik maak zorgen over het gedrag van m’n vriendje. Ik vond het 2 jaar leuk en vorige week vrijdag heb ik hem verkering gevraagd en toen zei hij dat hij erover na moest denken hoe het in een relatie was omdat het voor hem ook nieuw was maar dat ik het tofste meisje was wat hij kende. Deze maandag heeft hij gezegd dat hij mijn vriendje wilde zijn. Voordat ik hem verkering vroeg praatten we echt 24/7 op whatsapp en begon hij ook best vaak een gesprek. Maar sinds een vrijdag praat hij heel weinig en moet ik altijd een gesprek beginnen. Ook zijn z’n antwoorden heel kortaf zoals ‘ja’ , ‘neen’ , ‘haha’ , ‘geen idee’. Ik maak me er best veel zorgen over aangezien we eerst heel veel praatten en nu nog maar heel weinig en ik altijd het gesprek moet beginnen, ik ben bang dat hij het na de vakantie uitmaakt. Deze vrijdag zie ik hem voor het eerst deze vakantie. Ik zie hem ook altijd op school aangezien we op dezelfde school zitten en hij naast de kluis van m’n BFF zit. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik voel me er heel rot over aangezien ik veel om hem geef.

X Mij

Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt, maar misschien moet je eerst nog even met hem afspreken om te zien hoe het dan is als jullie samen zijn :slightly_smiling_face: Misschien vind hij het nu wel een beetje ongemakkelijk nog omdat het voor hem ook allemaal nieuw is… Ik hoop dat het goed komt! Succes!

Misschien heeft hij iets aan zijn hoofd. En de wereld vergaat niet als hij geen hartjes stuurt.

We gaan deze week samen iets doen

.

Ja dan loop je wel iets te hard van stapel hoor, gewoon lekker rustig aan gaan doen en gaan genieten :slightly_smiling_face:

Onze eerste date is morgen en hij vroeg of ik het al gezegd tegen m’n ouders dat ik naar Starbucks ging, nee dat heb ik niet gedaan zei ik hem. Toen zei hij dat hij had gezegd tegen zijn ouders dat hij met vrienden naar Starbucks ging, dus zijn ouders weten nog steeds niet dat we verkering hebben en morgen samen uitgaan. Schaamt hij zich voor me of is hij er gewoon nog niet klaar voor om het tegen zijn ouders te zeggen?

Vraag het hem gewoon ?

Ik zou even afwachten hoe hij morgen doet, en anders vragen of er iets is. Laat je het ons weten?

Zal ik zeker doen, ben superzenuwachtig voor morgen haha.

Mijn review: Het was heel leuk maar in het begin heel ongemakkelijk we praatten beide niet, later kwam het gesprek wel meer op gang en was het leuker. Toen we naar huis gingen liep hij gewoon weg en zei dat hij ging, toen vroeg ik ‘knuffel’ en toen ik hem knuffelde knuffelde hij niet terug en stond maar gewoon. 2 minuten later kreeg ik een bericht of ik me echt verliefd voelde want hij wist niet of hij zich verliefd voelde… Dus na een lang gesprek op whapp is eruit gekomen dat hij meer tijd nodig heeft om na te denken en dat zijn verliefdheid misschien meer komt na een tijdje en dat onze relatie op een laag pitje staat maar we nog wel verkering hebben. Mijn voorgevoel had het dus toch weer goed … Maar ik wil hem echt niet kwijt :frowning_face:

Dit, als mijn vriend ergens mee zit verslecht ons virtuele contact altijd

Oh ik zie dit nu pas, ik denk dat je hem moet laten gaan, ik weet niet hoelang jullie al samen zijn(of heb ik er overheen gelezen?)
Maar als hij twijfelt is de kans heel klein dat het gaat werken en kan je er beter direct een punt achter zetten om je zelf te sparen.

We hebben nu bijna 2 weken iets, hij heeft gezegd dat ie me niet niet leuk vind maar dat hij gewoon nog tijd nodig heeft om na te denken. Dit is ook zijn eerste relatie en hij had voordat hij ja heeft gezegd ook al gezegd dat hij tijd nodig had om na te denken hoe het is in een relatie. Ik houd met heel mijn hart van deze jongen en ik ben bereid hem tijd te geven en voor hem te vechten. Ik kan hem gewoon niet zomaar loslaten, dat vind ik gewoon te moeilijk…

Ik denk, hoe moeilijk het ook is/lijkt je hem toch moet laten gaan, twee weken is heel pril, en daar kom je sneller overheen als een half jaar een onstabiele relatie hebben bijvoorbeeld

Ik zou het voor nu even laten. Misschien dat hij over een paar dagen contact zoekt en dat hij dan een duidelijk antwoord heeft, als hij na een paar dagen nog zo doet zou je hem toch echt moeten vergeten.

We praten sowieso 24/7 op whapp en beginne beide gesprekken.Ook zei hij dat ik niet verdrietig moest zijn omdat hij dan ook verdrietig zou zijn. Toen stuurde hij een selfie van zichzelf om me op te vrolijkend en hij wil ook niet dat ik verdrietig ben maar over een paar weken heeft hij z’n antwoord

Het lijkt erop dat als hij zo doet, hij toch wel een beetje verliefd is… Ik zou nu lekker door blijven appen met hem, dan merk je het vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Ja we whappen al heel lang 24/7 per dag. Hij is ook echt superlief maar iedereen zei ook dat hij me leuk vind. Ik hoop dat hij na die tijd nadenken gewoon nog m’n vriendje wil zijn